תיירות

חברות התעופה ממשיכות לברוח מנתב"ג: מי הודיעו שלא יחזרו

חברת התעופה אייר בלטיק מבטלת את כל טיסותיה לישראל עד 14 באוקטובר ועל פי דין פישר מחדשות 12, גם דין פישר: חברתה התעופה לוט הפולנית הודיעה כי היא מבטלת את טיסותיה לישראל עד 30 בספטמבר
מערכת ice |  1
אזהרה לנוסעים-אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ אבשלום ששוני)
עוד חדשות רעות לטסים מנתב"ג. ​לאחר תקופה של הפסקת טיסות בעקבות המצב הביטחוני, חברות תעופה בינלאומיות מתחילות בהדרגה לחדש את פעילותן בישראל אלא שכעת נוחתת מכה כבדה במיוחד על התיירים מישראל כשאחת החברות הפופולריות ביותר מפסיקה לחלוטין את הגעותיה לנתב"ג, למעשה שתי מכות.
חברת התעופה אייר בלטיק מבטלת את כל טיסותיה לישראל עד 14 באוקטובר ועל פי דין פישר מחדשות 12, גם דין פישר: חברתה התעופה לוט הפולנית הודיעה כי היא מבטלת את טיסותיה לישראל עד 30 בספטמבר.

עוד הבוקר ענקית הלואוקוסט "וויזאייר" ביטלה את טיסותיה לישראל מכל יעדיה באירופה. נוסעים יקבלו הודעות ביטול בשעות הקרובות ומי שאמור היה לטוס, יצטרך למצוא חלופה, כאשר גם לא ברור עד מתי האיסור של וויזאייר.
קודם לכן, בעקבות ההודעה של לופטהנזה, גם חברות התעופה הנוספות בקבוצה, בהן אוסטריאן איירליינס, סוויס איירליינס, בריסל איירליינס ויורוווינגס, לא יחזרו לטוס לנתב"ג וממנו לפחות עד ה-14 באוקטובר, זאת בשל המתיחות הביטחונית. בנוסף על כך, גל חברת לוט הפולנית הודיעה כי היא מפסיקה את הטיסות שלה לפחות עד ה-25.9 כולל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אל על החברה הבטוחה ביותר
    דני 09/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לו"ז בטוח בימים אלו כמו כן הביטחון
    סגור