תיירות

רשת המלונות הגדולה תפצה את לקוחותיה: האם אתם זכאים?

רשת מלונות בראון תפצה לקוחות שהתארחו במלון לייטהאוס אילת, בעקבות טעות בפרסום גודל החדרים באתר. במסגרת הסדר פשרה תעניק הרשת שוברים בסך 100 שקל לכל לקוח זכאי, בסכום כולל של 900 אלף שקל
מערכת ice | 
מלון רשת בראון
רשת מלונות בראון הסכימה לפצות לקוחות שהתארחו במלון לייטהאוס באילת, לאחר שנטען כי הציגה באתר האינטרנט שלה נתונים שגויים בנוגע לגודל החדרים. במסגרת הסדר פשרה שהוגש לבית משפט השלום בבת ים, הרשת תעניק שוברים בשווי 100 שקלים לכל לקוח זכאי, עד לסך מצטבר של 900 אלף שקל. הפיצויי יינתן ללקוחות שהזמינו חדרים שאינם מסוג אקונומי דרך מוקד השירות הטלפוני או אתר הרשת, והתארחו במלון מאז הפעלתו על ידי בראון ועד מאי 2023, מועד בו תוקן המידע באתר החברה.
השוברים הדיגיטליים יישלחו ללקוחות בזכאים בהודעת SMS או במייל, ויהיו תקפים למגוון שירותים שמציעה הרשת, כולל ארוחות בחדרי האוכל וטיפולי ספא.
הסדר הפשרה נובע מתביעה ייצוגית שהוגשה נגד בראון על ידי לקוח שטען כי הוזמן חדר מסוג "סופריור" שפורסם כ-36 מ"ר, אך בפועל היה קטן משמעותית. בראון, באמצעות עורכי דינה, טענה כי מדובר בטעות בתום לב, שהתרחשה עקב הסתמכות על מידע שקיבלה מהמפעיל הקודם של המלון. עם זרת, הרשת פעלה לתיקון הטעות באופן מיידי והמידע הנכון עודכן באתר.
הרשת מסרה בתגובה כי היא מקפידה לפעול בשקיפות ובמקצועיות מול לקוחותיה, וטעות זו אינה משקפת את ההתנהלות הכללית של החברה. עוד הוסיפה כי היא ממשיכה לפעול לפי הסטנדרטים הגבוהים היותר של שירות ואמינות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה