תיירות

גל ביטולי הטיסות לישראל: ענקית התעופה בורחת מנתב"ג עד ה-28.9

גל ביטולי הטיסות לישראל נמשך: חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק, הודיעה כי היא מאריכה את ביטול הטיסות שלה לישראל עד ל-28 בספטמבר: "מתנצלים בפני לקוחותינו על חוסר הנוחות שנגרמת להם"
מערכת ice |  2
מטוס וירגין אלטנטיק (צילום מלווין נילסון)
על רקע המתיחות הביטחונית בישראל, עוד ועוד חברות תעופה גדולות מודיעות על ביטול טיסות לישראל, או לחילופין הארכת ביטול הטיסות שלהן לישראל. האחרונה שבהם היא חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק, שאמורה הייתה לחזור ולטוס מחר (רביעי) לישראל, אך הודיעה כי היא מאריכה את ביטול הטיסות שלה לישראל עד ל-28 בספטמבר.
בהודעה הרשמית של חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק נכתב כי "ברצוננו לעדכנכם כי בשל השינוי במצב הביטחוני והערכת מצב מעודכנת בוירג'ין אטלנטיק לגבי חידוש טיסותיה לישראל, הוחלט, בשלב זה, לבטל את הטיסות מלונדון לתל אביב (ובהתאמה מתל אביב ללונדון) בתאריך בתאריכים ה-25, 26 וה-27 בספטמבר 2024. אנו מתנצלים בפני לקוחותינו על חוסר הנוחות שנגרמת להם".
ההודעה של וירג'ין אטלנטיק מגיעה אחרי הודעות דומות שהגיעו הבוקר ממספר חברות תעופה פופולריות מאוד בישראל. ענקית הלואוקוסט "וויזאייר" ביטלה את טיסותיה לישראל מכל יעדיה באירופה. נוסעים יקבלו הודעות ביטול בשעות הקרובות ומי שאמור היה לטוס, יצטרך למצוא חלופה, כאשר גם לא ברור עד מתי האיסור של וויזאייר.
אמש, גם ענקית התעופה לופטהנזה, הודיעה כי היא מאריכה את ביטול הטיסות שלה לישראל לפחות עד ה-14 באוקטובר 2024. בעקבות ההודעה של לופטהנזה, גם חברות התעופה הנוספות בקבוצה, בהן אוסטריאן איירליינס, סוויס איירליינס, בריסל איירליינס ויורוווינגס, לא יחזרו לטוס לנתב"ג וממנו לפחות עד ה-14 באוקטובר, זאת בשל המתיחות הביטחונית. בנוסף על כך, גם חברת לוט הפולנית הודיעה כי היא מפסיקה את הטיסות שלה לפחות עד ה-25.9 כולל.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רונלי המטומטמת
    בריחה 09/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם אני בורחת מהטימטום אבל הוא כל הזמן איתי. #פסיכיתבת30 #כלומיניקית #הכלום של הכלום #מטומטמת
    סגור
  • 1.
    ביטול טיסות.
    משה 09/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ש/ת רמון עומד ריק, למה לא ניתן להעביר לשם טיסות בין לאומיות.
    סגור