תיירות

רשת המלונות הישראלית קרסה בחובות: זה המתחם המטורף שנפתח במקומה

אחרי שרשת המלונות הישראלית סלינה קרסה בחובות עתק, היא נאלצה לסגור את אחד המלונות האהובים שלה בישראל במצפה רמון. כעת, שלושה יזמים ישראלים החליטו לקחת את המקום ופתחו במקומו מתחם אירועים וקולינריה מיוחד בו השקיעו 2.5 מיליון שקל
מערכת ice | 
רשת האירוח סלינה (צילום freepik, יחצ סלינה)
רשת המלונות הישראלית סלינה קרסה בחובות עתק, כאשר אחד המלונות האהובים ביותר של הרשת, במצפה רמון, נסגר באופן רשמי אחרי שהרשת לא הצליחה להחזיק אותו. כעת נודע כי במקום המלון נפתח בימים אלה מתחם אירועים וקולינריה ענק.
המתחם נקרא "בית רמונא", והוא כבר החל בהרצה בימים אלו. את המתחם הקימו שלושה יזמים - גיא הינן, מבעלי ומובילי קבוצת ׳נוקס׳ התל אביבית לשעבר, אשר הקים וניהל את מקומות הבילוי המובילים בעיר לאורך שנים, ביניהם: ׳אמש׳, ׳לולי׳, ׳קפלה׳ ועוד. דן וינברג, אשר שימש כמנכ״ל משותף של חטיבת הלקוחות של חברת בלוסטון לייב ניישן ויואל פיוטרו, יזם הנדל"ן . השלושה השקיעו בחידוש, שיפוץ והקמת המקום סכום של 2.5 מיליון שקל.
הנכס עצמו לא היה שייך לסלינה, והוא הושכר על ידי איש העסקים סמי אלקרינאוי, שכעת משכיר את המקום לשלושת היזמים שפתחו שם את "בית רמונא". למעשה, מתחם האירועים החדש והמיוחד במדבר כולל 4 חללים צמודים, מסעדה, קיוסק קפה, פיאצה, חלל אירועים ורוף טופ מיוחד עם נוף מדברי עוצר נשימה.
אגב, מי שהשתתף במימון של פרויקט הענק, שעלותו כאמור מוערכת בסכום של 2.5 מיליון שקל שהלכו לשיפוץ ושדרוג המקום הוא הארגון היהודי פילנתרופי USA JNF, שבין היתר פועל בישראל כדי לקדם יוזמות באזורי פריפריה.
גיא הינן ממקימי בית רמונא ציין: "השילוב בין קולינריה לתיירות המדבר הצומחת, יחד עם המיקום החד פעמי והנדיר של המתחם והחיבור לסמי, גרם לנו להבין שיש פה קסם ייחודי שאסור לנו לפספס. בית רמונא שואף להוות מוקד תיירותי וקהילתי באזור מצפה רמון, תוך חיבור עמוק עם הקהילה המקומית ובתי האירוח השונים באזור. החזון הוא ליצור מרכז תרבות ופנאי איכותי שמספק חוויות אותנטיות וערכים מוספים לתיירים ולתושבים כאחד".
מלון "בית רמונא" (צילום: אסף קרלה)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה