תיירות

הנוסעים נותרו המומים: הסיבה ההזויה שבגללה המטוס נחת בפתאומיות

טיסת SAS נאלצה לבצע נחיתת חירום בקופנהגן לאחר שעכבר נמלט מארוחת נוסע. דובר החברה מדווח על טיפול מידי והדגיש כי מדובר במקרה נדיר

מערכת ice | 
חברת תעופה (צילום freepik)
סקנדינביה איירליינס (SAS) דיווחה כי אחת מטיסותיה נאצלה לבצע נחיתת חירום ביום רביעי האחרון, לאחר שעכבר נמלט מתוך ארוחת נוסע. הטיסה, שיצאה מהעיר אוסלו בנורווגיה לכיוון מלאגה שבספרד, נאלצה לסטות לראשנבואן שבקופנהגן, דנמרק, בשל נוכחות עכבר שהיווה סיכון בטיחותי.
הסטייה מהמסלול הייתה בהתאם להנחיות החברה, שנועדה להתמודד עם מצבים כאלו, מכיוון שמכרסמים עלולים לפגוע בכבלים חשמליים במטוס. דובר החברה אוסטין שמידט, ציין כי מדובר במקרה נדיר מאוד וכי לחברה ישנה מדיניות ברורה למניעת תקריות כאלו, כולל בדיקות עם הספקים כדי לוודא שמקרים כאלו לא יחזרו על עצמם.
הנוסע יארל בורסטד, שחווה את המקרה מקרוב, סיפר כי העכבר נמלט מתוך קופסה של אוכל שנוסעת שישבה לידו פתחה. בורסטד ציין שהמצב היה רגוע ולא היה לחת בקרב הנוסעים. עם זזאת, הוא הודה שהניח גרביים על מכנסיו כדי למנוע מהעכבר לעלות על רגליו.
מדובר באירוע השני הקשור לחיות שגרם לשיבוש בנסיעות בשבוע האחרון, לאחר ששירות רכבת בדרום אנגליה הופסק בגלל סנאים שטיפסו על הרכבת ואחד מהם סירב לרדת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה