תיירות

נתב"ג באזהרה דרמטית לטסים לחו"ל: זה מה שאתם חייבים לדעת

על רקע המתיחות הביטחונית בישראל והחשש להרחבת המלחמה מול חיזבאללה, היום (יום חמישי, ה-19/9/2024) יעברו בנמל התעופה בן גוריון כ-62,700 נוסעים ב-379 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות. בתוך כך, ברשות שדות התעופה הודיעו לטסים: "על היוצאים מישראל להביא בחשבון כי יתכנו שינויים"
מערכת ice | 
נתב"ג (צילום פלאש 90/ גילי יערי, shutterstock)
על רקע המתיחות הביטחונית בישראל, חלק מחברות התעופה הבינלאומיות ביטלו את הטיסות שלהן לישראל, זאת מחשש להרחבת המלחמה מול ארגון הטרור חיזבאללה. בתוך כך, רשות שדות התעופה הודיעה כי היום (יום חמישי, ה-19/9/2024) יעברו בנמל התעופה בן גוריון כ-62,700 נוסעים ב-379 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות.
בסך הכל יצאו היום כ-31,500 נוסעים בטיסות בינלאומיות, ויכנסו לישראל 31,200 נוסעים. ברשות שדות התעופה מסרו כי הם ממליצים לנוסעים לעקוב אחר לוח הטיסות העדכני באתר האינטרנט של רשות שדות התעופה ואצל חברות התעופה. 
בנוסף על כך, קראה רשות שדות התעופה לציבור הנוסעים לעשות צ'ק אין מהבית,  לוודא מאיזה טרמינל יוצאת הטיסה ולהגיע לנתב"ג שלוש שעות לפני הטיסה.  כמו כן, יש  לבדוק היטב את כבודת היד ולוודא  כי אין בה חפצים האסורים להטסה כמו נשק או תחמושת. 
לסיום, יצאה רשות שדות התעופה באזהרה דרמטית לטסים לחו"ל על רקע המצב הביטחוני: "נוכח שינויי חלק מחברות התעופה הזרות והחלטתן להשהות ו/או לצמצם טיסות לישראל, על היוצאים מישראל להביא בחשבון כי יתכנו שינויים ולעמוד בקשר עם חברות התעופה ולהתעדכן לגבי טיסותיהם".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה