תיירות

העסקה שהצילה את ענקית התעופה: הטייסים כמעט פתחו בשביתה

טייסיה של חברת התעופה הגדולה ביותר בקנדה, אייר קנדה, איימו להשבית את החברה ולעצור את פעילותה. לאחר שלא היו הסכמות וכבר כמעט ויצאה לפועל השביתה, עסקה של הרגע האחרון מנעה את הדרמה ומה שהיה יכול להפוך לכדור שלג שעלול לסכן את החברה
מערכת ice | 
חברת תעופה (צילום freepik)
עולם התעופה חווה טלטלות רבות ומגוונות בשנים האחרונות. מה שהתחיל כסחרור עם פרוץ מגפת הקורונה, שפגע אנושות בענף התעופה העולמי, עם סגירתן של מדינות רבות לתושבי חוץ, ואף סגירת שערי הכניסה למדינות, והמשיך עם הצרות שלא נגמרות ביצרנית המטוסים הגדולה בעולם, בואינג.
בנוסף, לא פעם אנו שומעים כי לאחרונה ואולי בעקבות חלק מאותן טלטלות בענף התעופה, נראה כי חברות רבות מחפשות כיצד לחסוך עלויות ומי שנפגע מכך כמובן, הם העובדים.
סכסוך עבודה הוכרז בין טייסי חברת התעופה הבינלאומית של קנדה, אייר קנדה המפעילה כ-670 טיסות מדי יום, לבין טייסי החברה. הסכסוך החריף עד כדי כך, שהטייסים איימו להשבית את החברה היו קרובים מאד לעשות זאת.

היום (ראשון), דווח בכל התקשורת CNN כי ממש ברגע האחרון לפני שהחברה תהפוך למושבתת והטייסים ישביתו את פעילותה, הצליחה הנהלת החברה לסגור עסקה עם איגוד הטייסים של החברה, ולבטל את הגזירה שהייתה לבסוף מתגלגלת לביטולי טיסות לנוסעים שכבר רכשו כרטיסים.
על פי הדיווח, בחברה הסכימו לתוספת של כ-1.4 מיליארד דולר למי שחתם על חוזה ל-4 שנים נוספות. שיעור זה מייצג עלייה של 46% ביחס לחוזה הקודם, שנגמר בחודש ספטמבר בשנה שעברה. כך על פי איגוד הטייסים בקנדה, כאשר שאר פרטי ההסכם נותרו חסויים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה