תיירות

ענקית התעופה בבשורה אדירה לטסים מישראל: מחדשת את הטיסות לנתב"ג

 חברת התעופה הבריטית וירג'ין אטלנטיק, הודיעה באופן רשמי כי היא מחדשת את הטיסות שלה לישראל החל מה-25.9. החברה תפעיל טיסה יומית לישראל, 7 ימים בשבוע
מערכת ice |  2
טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
אחרי שחברות תעופה בינלאומיות רבות ביטלו את טיסותיהן לישראל וממנה בעקבות המתיחות הביטחונית, עוד ועוד חברות מודיעות על חידוש הטיסות לישראל, והיום (חמישי) הייתה זו חברת התעופה הבריטית וירג'ין אטלנטיק, שהודיעה באופן רשמי שהיא מחדשת את הטיסות שלה לנתב"ג החל מה-25.9.2024.
הטיסה הראשונה תצא מלונדון הית'רו ב-25 בספטמבר בשעה 20:55 ותנחת בישראל ב-26 בספטמבר בשעה 6:00 בבוקר. מתל אביב הטיסות תמראנה בשעה 07:35 ותגענה ללונדון בשעה 11:25 לפני הצהריים.
החברה תפעיל טיסה יומית לישראל, 7 ימים בשבוע, במטוסים רחבי גוף עם 3 מחלקות שירות, תיירים, פרימיום ואפר-קלאס (מחלקת עסקים עם מושבי מיטה). יש לציין כי הטיסות מלונדון לת"א יבצעו עצירה של כ-90 דקות בלרנקה לשם החלפת הצוותים. הטיסות מתל אביב ללונדון יופעלו כטיסות ישירות.
בשלב זה, יעודכנו הטיסות הכוללות עצירה עד סוף חודש בנובמבר ובכפוף להערכות מצב שוטפות  יוחלט על ביטול או הארכת השימוש בעצירה בהתאם. וירג'ין אטלנטיק מציעה שירותי טיסה נוחים ואמינים לכלל נוסעיה. החברה מציעה טיסות המשך בזמנים נוחים ובמחירים אטרקטיביים לארה"ב וליעדים נוספים של החברה ברחבי העולם.
הנוסעים בכל המחלקות יכולים ליהנות ממושבים מרווחים ונוחים, מערכת בידור בטיסה עם הסרטים ותוכניות הטלוויזיה העדכניים ביותר ומגוון רחב של ארוחות בטיסה, בכללן ארוחות כשרות בהזמנה מראש.  
ביחד עם הסכם הקוד המשותף של וירג'ין אטלנטיק עם חברת אל על, מציעה וירג'ין אטלנטיק עד 4 טיסות יומיות ללונדון הית'רו.  בטיסות וירג'ין אטלנטיק במסגרת השותפות בברית SKY TEAM ניתן להגיע למאות יעדים ברחבי העולם.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תפעילו אותי בטיסה, הייתי דיילת זורמת
    רונלי המלווה 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני רוצה ללוות אתכם לתנועה במטוס. הרגישו את הרוח נושבת עליכם ואימרו: "איצ'יקידנה".
    סגור
  • נאמר לך" ביי טימטומיאדה"
    תתלווי רחוק מאיתנו ! 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    טימטום מהלך..
    סגור