תיירות

מנכ"ל ענקית התעופה ביקר בישראל: הטיסות יחזרו לנתב"ג בקרוב?

מנכ"ל חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק, שי ויס, ערך ביקור בישראל לרגל חגיגות 40 שנה לחברה ולקראת חזרת הטיסות של החברה לארץ בספטמבר הקרוב
מערכת ice |  2
חברת תעופה-אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ משה שי)
מנכ"ל חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק, שי ויס, ערך היום (שני) ביקור בישראל לרגל חגיגות 40 שנה לחברה ולקראת חזרת הטיסות של החברה לארץ בספטמבר הקרוב. ויס נפגש עם מנהל וירג'ין אטלנטיק בישראל יואב וייס ועם ראשי ענף התיירות התיירות בארץ.
בין הבכירים אותם פגש מנכ"ל חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק, שי ויס: יעקב אמסלם, מנכ"ל אמסלם טורס, חני סובול,  מנכלית דיזנהויז תיירות, בועז וקסמן, מנכ"ל אופיר טורס ועופר ריינדהארט, מנכ"ל ממן אוויאיישן. המפגש התקיים במלון דריסקו במסעדת ג'ורג' וג'ון.
יואב וייס, מנהל וירג'ין אטלנטיק בישראל אמר: "אני שמח לבשר כי בספטמבר חברת וירג'ין אטלנטיק מחזירה את הפעילות מלונדון לישראל ומישראל ללונדון ולשאר יעדי החברה בעולם ותעניק את חוויית הטיסה הייחודית במטוסים רחבי הגוף של החברה".
שי ויואב ויס (צילום: יח"צ וירג'ן אטלנטיק)
החברה כאמור כבר הודיעה כי היא חוזרת לישראל בספטמבר הקרוב, אך חברות תעופה בינלאומיות אחרות, שכבר טסות לישראל, ביטלו את טיסותיהן לישראל וממנה בימים הקרובים, בהן גם חברת התעופה הלאומית של גרמניה לופטהנזה, וחברת התעופה אוסטריאן איירליינס, שלא יטוסו מנתב"ג ואליו בימים הקרובים, זאת בעקבות המתיחות הגבוהה מול ארגון הטרור חיזבאללה בעקבות רצח 12 הנערים במגרש הכדורגל במג'דל שמס.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני הכי לא וירג'ין שיש! אני הכי זורמת
    רונלי השרלועה 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    .. .. .. ..
    סגור
  • ידוע ידוע (ל"ת)
    רונלי השרלועה 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור