תיירות

מקרה הזוי בטיסת אל על: הנוסעים נחתו בישראל בלי מזוודות

בשל החשש שבזמן ההמראה מלונדון הרוחות הנגדיות החזקות הקשו על המטוס לעלות לאוויר, היה צורך לכאורה מצד הצוות להוריד משקל גדול מהמטוס, זאת כדי להימנע מדחייה לגמרי של זמן ההמראה וקרקוע המטוס. 4 ימים חלפו מאז ועדיין לא כל הנוסעים קיבלו את הכבודה שלהם
מערכת ice |  2
מטוס אל על (צילום פלאש 90/ משה שי)
כזה מקרה מוזר לא נראה באל על הרבה מאוד זמן. לפני ההמראה של טיסת ly0312 של מלונדון לתל אביב, של חברת התעופה הלאומית בסביבות השעה 9:45 בבוקר, הנוסעים זכו לתקרית מוזרה ביותר שנסובה סביב נושא המזוודות שלהם והעלאתן למטוס.
אחד הנוסעים סיפר למאקו: "אני ישבתי בצד של ההעמסה אז ממש יכולתי לראות מתי היא התחילה. המתנו על מסלול ההמראה עוד כשעתיים ולא הבנו מה קורה ואז הקברניט כרז: 'עשיתי חישוב, המסלול קצר מדי, אנחנו כבדים מדי ולא יכולים להמריא'".

בשל החשש שבזמן ההמראה מלונדון הרוחות הנגדיות החזקות הקשו על המטוס לעלות לאוויר, היה צורך לכאורה מצד הצוות להוריד משקל גדול מהמטוס, זאת כדי להמנע מדחייה לגמרי של זמן ההמראה וקרקוע המטוס.
לאחר שעות רבות של המתנה ומחשבה כיצד לפעול, הצוות החליט כי מורידים את כל המזוודות מהמטוס ולבסוף על פי מאקו, רק אחרי 5 שעות של המתנה הנוסעים זכו להמריא ארצה, בלי אף מזוודה.
עוד הסביר אותו נוסע: "בטיסה הדיילים לא סיפקו לנו הסברים על איך דבר כזה קורה בדיוק, אבל כן נתנו לנו טפסים למלא על מנת לזרז תהליכים ואמרו לנו שתוך יום-יומיים המזוודות יגיעו לארץ. זה די הרגיע אותנו, כשנחתנו חיכו לנו בנתב"ג אנשים שלקחו את הפרטים וזה היה נראה שההתנהלות טובה". אלא, ש-4 ימים עברו ולא כל הכבודה הגיעה: "כשאני מסתכל באפליקציית המעקב אני רואה שהם עדיין בלוטון".
מאל על נמסר למאקו: "בעקבות שינוי משמעותי בתנאי מזג האוויר שמנע את המראת הטיסה מלונדון לת"א במשקלה הקיים, נאלצנו להוריד משקל ולפרוק את המזוודות מהמטוס. כלל המזוודות נשלחו לישראל ונשלחות לנוסעים בימים אלה. אנו מתנצלים על העיכוב ועל אי הנוחות שנגרמה, ופועלים לשליחת המזוודות לנוסעים בהקדם האפשרי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כל הכבוד לאל על בטיחות מעל הכל
    אברהם 09/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לחברת אל על בטיחות טיסה מעל הכל!!!
    סגור
  • 1.
    הזוי (ל"ת)
    דליה 09/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור