תיירות

הטיסה יצאה משליטה: אם ובנה ירדו מהמטוס - והסיבה מטורפת לגמרי

תושבת וושינגטון תובעת את Allegiant Air לאחר שבנה, הסובל מאלרגיה חמורה לאגוזים, הורד יחד איתה מהטיסה בעקבות סירוב של דיילת להפסיק את מכירת האגוזים. שלטון טוענת שהדיילת התעקשה על מכירת החטיפים כדי לא להפסיד עמלות
מערכת ice | 
נחיתה (צילום shutterstock)
קריסטל שלטון, תושבת מדינת וושינגטון, הגישה תלונה רשמית למשרד התחבורה נגד חברת התעופה Allegiant Air, בטענה שהחברה נקטה באפליה כלפי בנה הסובל מאלרגיה חמורה לבוטנים ואגוזים. שלטון טוענת שב-7 ביולי, במהלך טיסתם מצ'טנוגה לטמפה, היא ובנה בן ה-8 הורדו מהטיסה לאחר שהדיילת התעקשה לשמור על מכירת חטיפים שמכילים אגוזים, למרות בקשותיה להפסיק את מכירתם כדי להגן על בנה.
על פי דיווח באתר PYOK, בפנייה המפורטת בת 11 עמודים, טוענת שלטון כי ביקשה מהדיילת להסיר את האגוזים מהמכירה לטובת ביטחון בנה, הסובל מאלרגיה חמורה לאגוזים כמו פיסטוק וצנוברים. דיילת אחת הסכימה לבקשה, אך דיילת נוספת שהתעצבנה מהבקשה החלה ללעוג לשלטון ולהתעקש על מכירת האגוזים כדי לא להפסיד עמלות.
בסופו של דבר, צוות הטיסה תיאר את שלטון ובנה כ"נוסעים סוררים" וכאלה ש"לא מתנהגים בצורה נאותה" והורה על הוצאתם מהמטוס. לאחר שלא הצליחה למצוא טיסה חלופית עם Allegiant במשך יומיים, שלטון נאלצה לנסוע ברכב לאטלנטה ולרכוש כרטיס עם חברת תעופה אחרת. לאחר פניותיה לחברת התעופה, היא קיבלה החזר לא מספק וקרדיט טיסה שלא ניתן לממש בשל יחס החברה. חלק מהחברות, כמו easyJet הבריטית, נוקטות צעדים מקיפים כדי להבטיח את בטיחות הנוסעים עם אלרגיות חמורות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה