תיירות

בשורה לטסים מנתב"ג: זו חברת התעופה שתחזור לישראל ב-25.9

חברת התעופה הבריטית וירג'ין אטלנטיק, שהפסיקה את טיסותיה לישראל לפני קצת פחות משנה, תחזור לטוס לנתב"ג וממנו ב-25.9, אך תחזור במתכונת מעט שונה. כל הפרטים לפניכם
מערכת ice | 
חברת תעופה-אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ משה שי)
חברת התעופה הבריטית וירג'ין אטלנטיק, שהפסיקה את טיסותיה לישראל לפני קצת פחות משנה, תחזור לטוס לנתב"ג וממנו ב-25.9, ואחרי שעד היום הפעילה טיסות ללונדון, כמו גם טיסות המשך לניו יורק, היא תחזור במתכונת שונה.
על פי דיווח היום (שלישי) ב"גלובס", וירג'ין אטלנטיק תוסיף עצירה בלרנקה להחלפת צוותים בטיסה מבריטניה לישראל, שנועדה  לסייע לצוותים להימנע משהיית לילה בישראל. הנוסעים שיהיו על הטיסה לא יצטרכו לרדת מהמטוס ויוכלו להישאר בו. בניגוד לכך, בטיסות שתפעיל החברה מישראל לבריטניה יישארו במתכונת רגילה.
כזכור, לפני כחודשיים, מנכ"ל חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק, שי ויס, ערך  ביקור בישראל לרגל חגיגות 40 שנה לחברה ולקראת חזרת הטיסות של החברה לארץ. ויס נפגש עם מנהל וירג'ין אטלנטיק בישראל יואב וייס ועם ראשי ענף התיירות התיירות בארץ.
יואב וייס, מנהל וירג'ין אטלנטיק בישראל אמר: "אני שמח לבשר כי בספטמבר חברת וירג'ין אטלנטיק מחזירה את הפעילות מלונדון לישראל ומישראל ללונדון ולשאר יעדי החברה בעולם ותעניק את חוויית הטיסה הייחודית במטוסים רחבי הגוף של החברה". כעת, התאריך הרשמי כאמור נחשף, והחברה תחזור לנתב"ג ב-25.9.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה