תיירות

אל על עושה מהפכה בטיסות: זה היעד אליו תתחיל להמריא

במהלך עונת החורף הקרובה סאן דור תמריא לפודגוריצה בירת מונטנגרו. החל מה-27 באוקטובר ועד ה-29 במרץ 2025, תפעיל החברה שתי טיסות שבועיות
מערכת ice | 
ביטולי טיסות-אילוסטרציה AI
בשורה מרעננת מגיעה לחובבי הטיולים הישראלים עם הכרזתה של חברת סאן דור על הפעלת טיסות ישירות בין תל אביב לפודגוריצה, בירת מונטנגרו, במהלך עונת החורף הקרובה. החל מה-27 באוקטובר ועד ה-29 במרץ 2025, תפעיל החברה שתי טיסות שבועיות, מהלך שצפוי לשנות את פני התיירות החורפית הישראלית ולפתוח צוהר לחוויות חדשות במדינה הבלקנית המרתקת.
הנתונים מעידים על מגמת עלייה משמעותית בתיירות הישראלית למונטנגרו, עם צפי לביקור של למעלה מ-130 אלף ישראלים במדינה עד סוף 2024. המהלך של סאן דור מסמן שינוי משמעותי בתפיסת התיירות החורפית של הישראלים. בעוד שבעבר מונטנגרו נתפסה בעיקר כיעד קיץ, הטיסות החדשות פותחות אפשרויות מרתקות לחופשות חורף מגוונות.
על פי הפרסום בפספורטניוז, מלבד אתרי הסקי, התיירים יוכלו ליהנות מנופים מושלגים מרהיבים, מסורת מקומית עשירה, ומטבח ייחודי המשלב השפעות בלקניות ומדיטרניות. זוהי הזדמנות נדירה עבור הישראלים לגלות פן חדש ומרתק של אחת המדינות היפות והמסקרנות באירופה.
ההתפתחות הזו צפויה להשפיע לא רק על תעשיית התיירות, אלא גם על היחסים הבילטרליים בין ישראל למונטנגרו. הגברת התנועה התיירותית עשויה להוביל לחיזוק הקשרים התרבותיים, הכלכליים והדיפלומטיים בין שתי המדינות, ולפתוח דלתות להזדמנויות חדשות בתחומים נוספים. עם פתיחת הקו החדש, מונטנגרו מתמקמת כיעד אטרקטיבי ונגיש לתיירים ישראלים המחפשים חוויות חורף ייחודיות, ומבטיחה להפוך לאחת מאבני הדרך המשמעותיות במפת התיירות הישראלית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה