תיירות

ענקית התעופה מבטלת עשרות טיסות: תקלה מדאיגה התגלתה במטוסים

תקלה מלחיצה מאוד התגלתה ב-15 מטוסי איירבוס של ענקית התעופה קתאי פסיפיק, שמסרה בהודעה כי  זיהתה צורך להחליף חלק ב-15 מטוסי 350A. לפיכך, עשרות טיסות של חברת התעופה בוטלו בימים הקרובים
מערכת ice | 
ביטולי טיסות-אילוסטרציה AI
תקלה מלחיצה מאוד התגלתה אתמול (שני) ב-15 מטוסי איירבוס של ענקית התעופה קתאי פסיפיק, שמסרה בהודעה כי  זיהתה צורך להחליף חלק ב-15 מטוסי 350A, אחרי תקלה שהתגלתה במטוס רגע אחרי שכבר המריא מהונג קונג.
הכשל שנמצא במטוס האיירבוס מסוג 350A הינו באחד מרכיבי המנוע מתוצרת רולס רויס מהונג קונג. בעקבות כך, חברת התעופה הודיעה כי היא מבטלת כ-34 טיסות שאמורות היו להמריא היום ומחר. בהמשך, תודיע החברה אם התקלה במטוסים סודרה, או שהיא תאלץ לבטל טיסות נוספות שלה.
לטענת החברה, שלושה מטוסים כבר תוקנו, כאשר היא בדקה 48 מטוסים מאותו הסוג, וכאמור ב-15 מהם התגלתה אותה תקלה מדאיגה. על פי הערכות בעולם התעופה, החברה תאלץ לבטל טיסות נוספות, ולמעשה תשוב לטוס רק ביום שבת.
בנוסף על כך, רולס רויס אישרה את התקלות במטוסים המדוברים של קתאי פסיפיק, כאשר החברה הודיעה כי היא כבר הודיעה על אותה תקלה שהתגלתה בקתאי פסיפיק לחברות תעופה נוספות שמחזיקות בדגם מטוס דומה, והן עורכות בדיקות על מנת לוודא שהתקלה לא נמצאת גם במטוסים שלה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה