תיירות

מכה לטסים מנתב"ג: אלה חברות התעופה שמבטלות את הטיסות מישראל

חברות התעופה הבינלאומיות ממשיכות לבטל טיסות לנתב"ג, והפעם אלה חברת התעופה האיטלקית ITA (עד ל-4 בספטמבר כולל) וחברת התעופה אייר בלטיק (עד ל-8 בספטמבר), ששוב דוחות את חזרתן לישראל
מערכת ice |  2
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברות תעופה בינלאומיות רבות ביטלו או דחו לאחרונה את הטיסות שלהן מישראל ואליה, זאת על רקע החשש מתגובה של איראן וחיזבאללה לחיסולים שביצעה ישראל בשטחן, זאת למרות שחיזבאללה כבר "נקם" על חיסול הרמטכ"ל שלו, נקמה שסוכלה ברובה על ידי ישראל. 
גם היום (שני) חברות תעופה בינלאומיות נוספות הודיעו כי הן מבטלות את טיסותיהן מנתב"ג ואליו, והפעם היו אלה חברת התעופה האיטלקית ITA וחברת התעופה אייר בלטיק, ששוב דוחות את חזרתן לישראל.
למעשה, חברת התעופה האיטלקית ITA הודיעה כי היא מאריכה את ביטול הטיסות שלה לישראל עד ל-4 בספטמבר כולל, לפחות נכון לעכשיו, ואילו חברת אייר בלטיק הודיעה כי היא דוחה את חזרתה לישראל עד לתאריך ה-8 בספטמבר.
שתי חברות התעופה מצטרפות לעשרות חברות תעופה שביטלו את טיסותיהן לישראל, בהן חברות פופולריות כמו לופטהנזה, החברות האמריקאיות יונייטד איירליינס ודלתא איירליינס לוט, ריינאייר, אייר קנדה, אייר אינדיה, איזיג'ט, וולינג, וירג'ין אטלנטיק, קרואטיה איירליינס, ועוד, ובינתיים מי שסובלים מכך הם הנוסעים מישראל שנאלצו לבטל או לדחות טיסות שתוכננו לתקופה הקרובה.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ידוע
    ציא 09/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה מצוין כמה שיטוסו פחות לחול ככה יהיה יותר טוב לעם היושב בציון מארץ ישראל יהודים לא יוצאים
    סגור
  • 1.
    לא נורא, כל מי בוטל לו שיבוא אליי
    נעשה כיפלי עם רונלי 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    --כיפלי עם רונלי--
    סגור