תיירות

חברות התעופה שביטלו טיסות לישראל חטפו: "אל על הפכה לחברה היחידה"

חבר הקונגרס האמריקאי מהמפלגה הרפובליקנית, ריצ'י טורס, שיגר מכתב חריג וחריף בו פנה לחברות התעופה בארצות הברית שביטלו את טיסותיהן לישראל. "אל על הפכה לחברה היחידה שמציעה טיסות ישירות לישראל", כתב להן בחריפות טורס
מערכת ice |  5
ביטולי טיסות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
משבר הטיסות לישראל נמשך כבר תקופה ארוכה, ומדי יום אנו שומעים על חברות שמבטלות את טיסותיהן לישראל ומישראל. בארצות הברית יש במפלגה הרפובליקנית מי שזועם על ההחלטה של החברות בארה"ב לבטל את טיסותיהן.
חבר הקונגרס מטעם המפלגה הרפובליקנית, ריצ'י טורס, שיגר מכתב חריף למנכ"ל חברת התעופה אמריקן איירליינס, ובו הוא דוחק בכלל החברות במדינה לחשוב שוב על ההחלטה ואף להפוך אותה. הוא אומר במכתבו כי מדובר בצעד מתבקש בכדי למנוע אפליה ומציין כי ההחלטה גורמת למחסור חמור בהיצע.
על פי הפרסום ב- JEWISH INSIDER, במכתבו כתב טורס לחברות התעופה במדינתו כי צריך "צריך למנוע אפשרות ואפילו נראות של אפיה נגד המדינה היהודית". לדעתו, "חברות תעופה צריך לאסור על חברות תעופה להחרים או לבצע אפליה נגד המדינה היהודית היחידה". 
"זה דבר אחד להפסיק באופן זמני את הטיסות בעקבות תקנות הבטיחות של ה-FAA. אבל להפסיק את הטיסות עד אמצע שנת 2025 כפי שעשו חברות תעופה אמריקאיות, יש אפקט של החרמה". הוסיף ריצ'י טורס.
"אל על הפכה לחברה היחידה שמציעה טיסות ישירות מארה"ב לישראל" אמר חבר הקונגרס והוסיף: "לפי איזה היגיון ובאיזה יקום זה בטוח לטיסות אל על לטוס לישראל ולחברות אמריקאיות זה מסוכן מדי?"

טורס ידוע כתומך נלהב של ישראל ותומך של הציונות. הוא התבטא פעמים רבות בעד ישראל ורק אתמול (רביעי) פרסם בחשבונו ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר), ציוץ נגד אנטישמיות.
 
"ההחלפה של המילה 'ציוני' ב'יהודי' היא השיטה שבה פועלת האנטישמיות החדשה. אוניברסיטאות ומכללות חייבות להבהיר כי משחקי המילים לא "יעבדו" על אף אחד". כתב טורס בין היתר.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    רונלי החוצן
    אני טסה עם החללית 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביפ. ביפ ביפ. ביפ
    סגור
  • 4.
    רונלי החוצן
    אני טסה עם החללית 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביפ ביפ. ביפ.ביפ.
    סגור
  • 3.
    ריצי טורס הוא מלגה דמוקרטית
    ריצי טורס 08/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברים תבדקו היטב לפני שאתם מפרסמים
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד
    ישראלי 08/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הכבוד חבר הקונגרס טורס, תמשיך להילחם נגד האנטישמיות
    סגור
  • 1.
    יפה מאד מר טורס
    אא 08/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צריך לצעוק תמיד כשהמלך הוא עירום
    סגור