תיירות

מה המלוכלך ביותר במטוס? התשובה מפתיעה

אין אחד שלא אוהב לטוס לחופשת קיץ מהנה, כדי לנקות קצת את הראש. עם זאת כולנו יודעים שהמטוס שבו אנו טסים מלא בחיידקים. דיילת לשעבר חושפת את המקום הכי מלוכלך במטוס ולא, היא לא מתכוונת למגש או ידיות הכיסא.
מערכת ice | 
מטוס דלתא (צילום פייסבוק - דלתא איירליינס)
סיירה מיסט, דיילת לשעבר שמשתפת טיפים לטיסות, חשפה את הדברים החשובים היותר שנוסעים צריכים לדעת כשהם על מטוס. באחד מהסרטונים שהיא העלתה לחשבון הטיקטוק שלה פירטה: "נכון שעל רוב הטיסות עולים אנשי ניקיון אחרי שכל הנוסעים ירדו מהמטוס, אבל הם לא עושים ניקיון יסודי כמו שאתם חושבים."
והוסיפה, "הדברים היחידים שהם [המנקים] באמת ניקו לעומק הם שולחנות הקיפול וחגורות הבטיחות. אם הייתי במקומכם, במקום לנגב את שולחן הקיפול והכיסא שהם רק הרגע ניקו, הייתי משתמשת במגבונים כדי לנקות את החלון שאתה יושב לידו כי בדיוק כמו רצפת השירותים, הדברים האלה אף פעם לא נוקו".
 
@cierra_mistt

flight attendant secrets YOU need to know (p 2) ✈️

♬ original sound - Cierra Mistt
דיילת עם ותק של 24 שנים, סיפרה בשיחה עם Reader's Digest , שהיא מסכימה עם מיסט, החלק המלוכלך ביותר במטוס הוא החלון והמשטח ליד החלון. היא לא ממליצה להישען על החלון אלא אם כן חיטאתם אותו לפני. בנוסף לכך, הוסיפה, "אני רואה שהרבה נוסעים מביאים איתם או מקבלים מגבוני חיטוי ומנגבים את האזור סביב מושבם. אם הייתה תאורה שאיתה הם היו יכולים להאיר מטוס שיראו את כל החיידקים, אני חושבת שזה היה מחריד את כולם. החוק שלי, ובגללו אני אף פעם לא חולה, הוא שאני אף פעם לא מכניסה את הידיים לפה שלי או מקרבת אותן לפנים שלי"
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה