תיירות

הטייס החליט לשבור את הכלים במהלך הטיסה: "לא אסבול את זה" | צפו

אחרי שמספר נוסעים התפרעו בצ'ק אין, לטייס נמאס, הוא יצא מתאו, החליט לקחת את המיקרופון ולתקוף את הנוסעים ההמומים: "הדיילים בטיסה לא רק מגישים לכם אוכל ושתייה, הם מקצוענים, אחראים לבטיחות שלכם, הם השותפים שלי ואתם תתנהגו אליהם בכבוד". צפו בתיעוד
מערכת ice |  3
הטייס זועם על הנוסעים (צילום אינסטגרם @passengershaming)
צוותי דיילים בעולם מתמודדים עם תופעה של נוסעים שעושים בלגן במטוס, בטח בחודשי הקיץ העמוסים, בהם הרבה מאוד חברה צעירים טסים לחופשות וחגיגות ומתפרעים במטוסים. אלא שלטייס אחד נמאס מהתופעה הזו, והוא החליט לשבור את הכלים במהלך הטיסה.
במהלך טיסה מבירת סקוטלנד, גלזגו, לעיר טנריף שבספרד, חלק מהנוסעים התפרעו בדלפקי הצ'ו אין לפני העלייה למטוס, הציקו לצוות הדיילים, והטייס החליט לשים לזה סוף. הוא יצא מתא הקברניט, לקח את המיקרופון ופנה אל הנוסעים: "תהיו מאוד זהירים עם איך שאתם מתנהגים במטוס".
הנוסעים, שלפי כן רעשו, השתתקו כולם נוכח המחזה הלא שגרתי, כאשר הטייס המשיך: "אני לא אסבול התנהגות כמו זו שהיתה על הקרקע במטוס שלי, בטח שלא התנהגות כזו לצוות. זה נהדר שאתם בחופשה, אבל אל תתנו לזה לצאת משליטה".

הטייס המשיך לתדהמתם של הנוסעים והוסיף להגן על צוות הדיילים בטיסה: "הדיילים בטיסה לא רק מגישים לכם אוכל ושתייה, הם מקצוענים, אחראים לבטיחות שלכם, הם השותפים שלי ואתם תתנהגו אליהם בכבוד".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חובבי בל.סטינאים תהנו מכל הטוב הזה (ל"ת)
    המצליפה 08/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    דיילת = מלצרית מעופפת
    עולב 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ותו לא!
    סגור
  • 1.
    רונלי דיילת קרקע מתוסכלת
    שיבוא אליי ליום כיף 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    חרמן על הדיילות
    סגור