תיירות

רמי לוי וישראייר תחת מתקפה: זו ההודעה שגרמה לסערה

הודעה שקיבל לקוח בשם יונתן רווח, כי שינוי למטוס קטן יותר לא מאפשר לא לעלות לטיסה, הביאה אותו לטעון: "שמחתי לגלות שבשעות קשות, כשלאזרחי ישראל הצטמצמו אפשרויות הטיסה באופן דרמטי, אתם משדרגים את השירות שלכם בצורה ניכרת, ולא חס וחלילה נוטשים לקוחות להסתדר בעצמם בניכר. שירות מעל הכול"
מערכת ice | 
רמי לוי וישראייר (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, משה שי, shutterstock)
חברת התעופה ישראייר, של איש העסקים רמי לוי, הצליחה להרגיז נוסע אחד שטוען כי קיבל ממנה לכאורה הודעה שמותירה אותו היום (שני) ללא מענה בשדה התעופה בהונגריה ללא אפשרות לחזור לישראל, לטענתו.
הלקוח בשם יונתן רווח טען: "יום טוב לחברת ישראייר. שמחתי לגלות שבשעות קשות, כשלאזרחי ישראל הצטמצמו אפשרויות הטיסה באופן דרמטי, אתם משדרגים את השירות שלכם בצורה ניכרת, ולא חס וחלילה נוטשים לקוחות להסתדר בעצמם בניכר. שירות מעל הכול". הפוסט שותף ב'סטטוסים מצייצים' וגרר עניין רב.
בהודעה שקיבל אמש (ראשון) נכתב: "נוסע יקר, עקב אילוצים תפעוליים, שאינם בשליטת ישראייר, בוצע שינוי סוג המטוס, בעל מושבים קטן יותר, אשר גרם לרישום יתר בטיסתך מבודפשט לתל אביב בתאריך 26.8.24, משכך אנו נאלצים לבטל את הזמנתך. בנוסף, לצערנו לא נמצאה טיסה חלופים עבורך".
חלק מהעוקבים כתבו: "הלוואי שרק בשעות קשות הם לא היו מצליחים למצוא פתרונות.בתור נוסעת מתמידה על קו ת"א אילת מדי שבוע אני נתקלת בשירות מזלזל וחובבני, גם של ארקיע וגם של ישראייר. שתי החברות מצטיינות בגביית מחירים אסטרונומיים עבור טיסות בתוך הארץ, שנדיר שהן יוצאות בזמן, ולפעמים אם בכלל". וגם: "שמישהו כבר ירים פה תביעה ייצוגית", ואפילו: "עשו לי את זה גם, יש איך לתבוע אותם?"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה