תיירות

רמי לוי עצבני? מנכ"ל ישראייר מעלה דרישות חדשות

המנכ"ל אורי סירקיס אמר בכעס בבירור: "איזה פתרון אתם מייצרים בקיבוע מחירים ביעדים עתירי תחרות? יש היום 30 טיסות ללרנקה, 60 טיסות ליוון, לא ברור מה אתם מחפשים לעשות, צריך לקבע מחיר ביעדים שאין בהם תחרות. קיבוע מחיר הוא לא פתרון, צריך יותר היצע, צריך לאפשר לתעופה הישראלית מטוסים חכורים בחכירה רטובה"
מערכת ice | 
רמי לוי (צילום שמוליק שליש, פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
רמי לוי משנה גישה? גם מנכ"ל ישראייר, אורי סירקיס, הופיע אתמול (רביעי) בבירור שערך שר הכלכלה ניר ברקת למנכ"לי חברות התעופה הישראלית, כולל ארקיע וכמובן אל על בנוגע להפקעה של מחירים בצל המלחמה לכאורה.
סירקיס אמר בכעס בבירור: "איזה פתרון אתם מייצרים בקיבוע מחירים ביעדים עתירי תחרות? יש היום 30 טיסות ללרנקה, 60 טיסות ליוון, לא ברור מה אתם מחפשים לעשות, צריך לקבע מחיר ביעדים שאין בהם תחרות. קיבוע מחיר הוא לא פתרון, צריך יותר היצע, צריך לאפשר לתעופה הישראלית מטוסים חכורים בחכירה רטובה שיקבלו כיסוי בטיחותי כמו שממשלה נותנת לחכירה רגילה".

עוד המשיך וטען: "זה יאפשר למטוסים נוספים לפעול בנתב"ג ולשירות יותר טוב ללקוחות. לארקיע יש שני מטוסים בחכירה רטובה, לישראייר ארבעה ולאל על שלושה. מצב זה יאפשר לבדו עוד 121 אלף מושבים בחודש, שהם 7% מהתנועה בנתב"ג".
לסיום הסביר: "צריך מיידית להגדיל תקציב הבטחת התעופה הישראלית, בתוספת כוח אדם ותקציב ששמים מגבלות בתוספת טיסות, משרד האוצר באופן עקיף מקטין היצע ומעלה מחירים. צריך שיעבירו תיקון ששוכב על שולחן ועדת הכלכלה - התאמת חוק טיבי למציאות המלחמה הנוכחית. אם הם יעשו את זה הדבר יגדיל את הקיבולת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה