תיירות

ענקית התעופה חוזרת לישראל: אלו ההטבות שתוכלו לממש

Air Europa חוזרת לפעילות בישראל, נוסעים המחזיקים כרטיס לטיסות בין התאריכים 21-31 באוגוסט (והונפק לפני ה-31 ביולי), ובחרו שלא לממש את טיסתם, רשאים לשנות תאריך באותה קבינה ללא תשלום עבור טיסות אייר אירופה עד ה-31 באוקטובר, או לקבל שובר לשימוש עתידי
מערכת ice |  1
ביטולי טיסות-אילוסטרציה AI
חברת התעופה הספרדית Air Europa חוזרת לפעילות בישראל ומחדשת את הטיסות שלה לנמל התעופה בן גוריון וממנו. כעת בחברת התעופה שמחים לעדכן כי הטיסות על קו תל אביב מדריד ממשיכות כסדרן עם טיסה יומית על פי לוח הזמנים החדש. 
עוד מסרה החברה כי נוסעים המחזיקים כרטיס לטיסות בין התאריכים 21-31 באוגוסט (והונפק לפני ה-31 ביולי), ובחרו שלא לממש את טיסתם, רשאים לשנות תאריך באותה קבינה ללא תשלום עבור טיסות אייר אירופה עד ה-31 באוקטובר, או לקבל שובר לשימוש עתידי.

כמו כן, Air Europa שמחה להציע נוחות אופטימלית על גבי מטוסי דרימליינר חדשים ולאפשר חיבורים נוחים דרך מדריד למגוון יעדים בדרום ומרכז אמריקה. עם זאת, חשוב להדגיש כי עקב המצב הבטחוני, ייתכנו שינויים של הרגע האחרון בלוח הטיסות.
מטעם חברת התעופה גם נמסר כי: "אנו ממשיכים לעקוב מקרוב אחר ההתפתחויות ונעדכן בהתאם לכל שינוי. צוות Air Europa ישראל", שינויים נוספים עשויים להתרחש לנוכח ההתפתחויות במלחמת חרבות ברזל או האיום האיראני או מחיזבאללה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חברות תעופה
    Ddanx 08/2024/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל החברות שלא טסות לישראל בזמן של מצב ביטחוני כמו שכרגע על ישראלים לא לטוס איתם זה עלבון ושחברות יפסידו כסף זה ישנה את המצב לא היה שום סיכון אבל מנהלי החברות לא רוצים לקחת סיכון בעל חברת wizz חזר בו והחליט לחדש את הטיסות כי הוא קיבל הודעה שבשדה התעופה לא יקבל שרותים ויצטרך לשלם הרבה יותר חלק נכבד מטיסות החברה הם לישראל והפסד קו זה יפיל את החברה לכן הוא לא היסס וחזר לטיסות סהכ אל תשכחו ההונגרים ואוקראינים היו שונאי יהודים הכי גדולים ויש לנו עדיין את הזיכרון שרצחו את בני עמנו
    סגור