תיירות

אל על בבשורה חשובה לטסים לחו"ל: ההקלות החריגות ממשיכות

אל על הודיעה כי היא ממשיכה בהקלה לנוסעים שרכשו כרטיסי טיסה להמראות בין ה-1 באוגוסט 2024 ל-7 בספטמבר 2024, וביצעו את הרכישה עד ה-4 באוגוסט 2024, שיוכלו לבטל את הזמנתם ולקבל שובר זיכוי בשווי מלא. מה שמייחד החלטה זו הוא לא רק היקפה הנרחב, אלא גם הגמישות חסרת התקדים שהיא מעניקה לנוסעים.
מערכת ice |  1
מחירי טיסה (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס, shutterstock, דוברות אל-על)
בעולם שבו אי-ודאות הפכה לנורמה חדשה, חברת התעופה הלאומית של ישראל, אל על, מציגה צעד נועז בהרחבת מדיניות הביטולים הגמישה שלה. החלטה זו משקפת לא רק את המציאות המורכבת בענף התעופה העולמי, אלא גם את הצורך של חברות תעופה להתאים את עצמן במהירות לנסיבות המשתנות.
במהלך חסר תקדים, אל על הודיעה כי נוסעים שרכשו כרטיסי טיסה להמראות בין ה-1 באוגוסט 2024 ל-7 בספטמבר 2024, וביצעו את הרכישה עד ה-4 באוגוסט 2024, יוכלו לבטל את הזמנתם ולקבל שובר זיכוי בשווי מלא. מה שמייחד החלטה זו הוא לא רק היקפה הנרחב, אלא גם הגמישות חסרת התקדים שהיא מעניקה לנוסעים.

השוברים שיונפקו במסגרת מדיניות זו יהיו תקפים להזמנות עד סוף שנת 2025, עבור טיסות שימריאו מישראל עד סוף נובמבר 2026. טווח זמן כה ארוך מעיד על הבנה עמוקה של החברה את הצורך בגמישות ארוכת טווח בתכנון נסיעות. יתרה מזאת, המדיניות חלה על כל מחלקות הטיסה, כולל כרטיסי Lite הזולים יותר, ומקיפה גם את חברת הבת סאן דור.
החלטה זו של אל על מגיעה על רקע מציאות מורכבת בענף התעופה העולמי. בעוד חברות תעופה זרות רבות ממשיכות לבטל טיסות לישראל, אל על, יחד עם חברות ישראליות אחרות כמו ארקיע וישראייר, ממשיכות להפעיל טיסות סדירות אל ומישראל. יתרה מכך, הן אף הגדילו את תדירות הטיסות בקווים מסוימים, כמו אלה המחברים בין לרנקה ואתונה לישראל, במטרה לענות על הצורך של ישראלים המבקשים לשוב הביתה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עושקים
    חחחח 08/2024/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חברה פח עושקת אותנו במלחמה .....עוד קצת יגמר לכם נבוא בחשבון
    סגור