תיירות

בשורה קשה לטסים מישראל: חברת התעופה שולחת הודעות ביטול

ענקית הלואוקוסט כבר החלה לשלוח ביטולי טיסות לנוסעים ישראלים עד סוף חודש ספטמבר. גם באתר החברה נחסמה אפשרות ההזמנה. מדובר בהארכה של חודש מהמועד המקורי שצוין קודם ,ה-26 באוגוסט
מערכת ice |  2
תביעה נגד ריינאייר (צילום unsplash,shutterstock)
ענקית התעופה המוכרת והפופולרית בישראל, ריינאייר, הודיעה לפני מספר ימים אופן רשמי על ביטול הטיסות בכל הקווים שלה לתל אביב וזאת עד 26 באוגוסט לפחות, עקב מגבלות תפעוליות.
ריינאייר כבר שלחה הודעות לנוסעים שלה מישראל שרכשו כרטיסי טיסה, בהן כתבה כי הם יוכלו לקבל החזר מלא כל כרטיסי הטיסה שרכשו. אך דין פישר מדווח כי ענקית הלואוקוסט כבר החלה לשלוח ביטולי טיסות לנוסעים ישראלים עד סוף חודש ספטמבר. גם באתר החברה נחסמה אפשרות ההזמנה. מדובר בהארכה של חודש מהמועד המקורי שצוין

רוב חברות התעופה הזרות ביטלו את הטיסות שלהן לישראל לימים הקרובים בלבד, זאת בשל חשש ממלחמה כוללת של ישראל מול איראן וחיזבאללה, על רקע האיומים והחששות מנקמה איראנית על חיסול איסמעיל הנייה בשטחה, כמו גם חשש מנקמה של חיזבאללה על חיסול הרמטכ"ל שלה, פואד שוכר. אך לעומתן, גם ריינאייר וגם איזיג'ט ביטלו לתקופה ארוכה יותר.
למעשה, איזיג'ט, שמאז התקיפה האחרונה של איראן בישראל לא חזרה עוד לארץ, הודיעה כי היא מבטלת את הטיסות שלה לישראל וממנה עד ל-29.3.2025, כך שלמעשה היא לא תטוס לישראל לכל הפחות במשך שנה.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ענקית אעלק.. בtחת שלי
    מרקו 08/2024/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא טס איתם בחיים שילכו למכור ארטיקים אירים ג"ינג"ים
    סגור
  • 1.
    וגם מסרבת להחזיר את הכסף בתואנות שונות (ל"ת)
    דמיטרי 08/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור