תיירות

אל על משדרגת את החופשה: זה מה שתקבלו מהיום ועד ה-15.9

החברות אל על מציעה ללקוחות מהיום ועד ה-15.9.24 כולל, כרטיס  eSIM הכולל חבילת גלישה של GB1 במתנה, הניתן לשימוש במגוון יעדים
מערכת ice |  4
מטוס אל על המשופץ (צילום דוברות אל על)

חברת התעופה הישראלית אל על פרסמה היום (ראשון) כי במסגרת שיתוף פעולה חדש, ניתן יהיה להצטרף מהיום ועד תאריך ה-15.9.24 לחבילת גלישה של GB1 במתנה (למכשירים תומכי Esim).

חבילת הגלישה ניתנת לשימוש במגוון יעדים בחו"ל והיא תתאפשר, על פי החברה,  במהלך 3 חודשים ולמשך נסיעה של עד 30 יום.
בחברה פירטו כיצד ניתן להצטרף ואמרו כי "ההצטרפות למבצע באמצעות כניסה לניהול ההזמנה באתר אל על. כל המידע והפרטים בעמוד הייעודי. נדגיש כי לא ניתן להצטרף להטבה באמצעות המוקד הטלפוני של אל על. נחדד כי ההטבה היא למכשירים תומכי Esim בלבד, ההצטרפות להטבה הינה באמצעות אתר האינטרנט בלבד בכפוף לתקנון". 
ראש אגף שיווק ודיגיטל בחברת אל על, אופיר גולדמן אמר: "לאור המצב הנוכחי, רצינו להעניק ללקוחותינו את האפשרות להיות מחוברים גם כשהם נמצאים בחו"ל כדי שיוכלו להתעדכן במתרחש ולהיות בקשר עם יקיריהם".
 


עוד הוסיף גולדמן ואמר כי "במסגרת שיתוף הפעולה המתמשך של אל על עם Travel sim מבית HOT mobile, נוסעי חברת אל על יכולים ליהנות מהטבה של חבילות גלישה בחו"ל כדי להיות מחוברים מכל מקום בעולם. חודשי הקיץ ותקופת החגים מאופיינים בנסיעות משפחתיות והטבה זו תציע ערך של ממש עבור כל בני המשפחה".

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    שודדים
    אושרי 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחרי ששדדו גנבו ורימו מחלקים זוטות לאומללי הטיסות המסכנים גועל נפש.
    סגור
  • 3.
    שודלאור היום
    נמרוד 08/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל על מנצלת את המצב ושודדת לאור היום את ציבור הנוסעים וזה לא מספיק לה לכן היא מנסה לשחד בזיטות. כל הכבוד צודקת אכן הציבור טיפש
    סגור
  • 2.
    זה נחמד אבל צעד שיווקי
    אורן 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    החבילה היא של 1gb שזה לא מספיק לגלישה של נסיעה ממוצעת של (נגיד) שבוע. יש היצע גדול של esim במחירים זולים והתחרות גדולה, הם נותנים לכם "מתנה" של כמה יורו בודדים כדי שתקנו חבילה יותר גדולה.
    סגור
  • 1.
    תודה באמת
    ערן 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אז בעצם משלמים פי 4 על טיסה בהשוואה למחיר המקורי ולא בהשוואה לחברות הlow cost ומקבלים הטבה של 4$ לנוסע?? איזה כיף. רץ לסגור
    סגור