תיירות

ענקית התעופה יוצאת מישראל מיידית: בשורה קשה לטסים מנתב"ג

ריינאייר ביטלה באופן רשמי על ביטול הטיסות בכל הקווים שלה לתל אביב וזאת עד 23 באוגוסט לפחות, עקב מגבלות תפעוליות, הנוסעים יקבלו הודעה על האפשרויות שלהם באמצעות הודעות
מערכת ice |  2
תביעה נגד ריינאייר (צילום unsplash,shutterstock)
עכשיו זה בטוח וגם יש תאריך. ענקית הלואו קוסט המוכרת והפופולרית בישראל, ריינאייר, הודיעה היום (חמישי) באופן רשמי על ביטול הטיסות בכל הקווים שלה לתל אביב וזאת עד 23 באוגוסט לפחות, עקב מגבלות תפעוליות.
על פי הפרסום בכאן 11, הנוסעים יקבלו הודעה על האפשרויות שלהם באמצעות הודעות. למעשה, איזיג'ט, שמאז התקיפה האחרונה של איראן בישראל לא חזרה עוד לארץ, הודיעה כי היא מבטלת את הטיסות שלה לישראל וממנה עד ל-29.3.2025, כך שלמעשה היא לא תטוס לישראל לכל הפחות במשך שנה.

תעשיית התעופה האירופאית נקלעת למשבר חמור נוסף, כאשר ענקית הטיסות המוזלות ריינאייר מצביעה על כשל מערכתי בפיקוח האווירי. בהודעה חסרת תקדים בחריפותה, החברה האירית חושפת כי 13% ממטוסיה - 76 מתוך צי של 574 - סובלים מעיכובים משמעותיים.
"שירותי הפיקוח ממשיכים לספק ביצועים נמוכים בקיץ הזה," טוענת ריינאייר בהצהרה נוקבת, תוך שהיא מדגישה כי נפח הטיסות עדיין נמוך ב-5% מרמתו ב-2019, טרום עידן הקורונה. החברה מאשימה את רשויות הפיקוח ב"ניהול כושל" ומצביעה על פער מטריד בין הביקוש לשירות לבין יכולת האספקה של מערכת הפיקוח האווירי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עם ישראל
    זאב 08/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל חברות התעופה לא בסדר רק הישראלים בסדר רשות שדות התעופה בסדר משרדים ממשלתיים. זוהי ארץ אוכלת יושביה. צריך לנסות לשרוד פה.כולם שונאים את כולם.
    סגור
  • 1.
    בתור אחד שעבד בנתב״ג אם חברות התעופה
    מקס 08/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ברוך שפתרנו זו חברה גועל נפש מבחינת שירות במיוחד לישראלים איתם תמיד היו הרבה בעיות והכי הרבה ישראלים התלוננו עלייה שום חברה אחרת לא הייתה עושה בעיות כמוהם
    סגור