תיירות

זוועה בקוסטה ריקה: רעולי פנים הפשיטו ישראלים, קשרו ושדדו אותם

הכנופייה פרצה לווילה שבה שהתה הקבוצה, וריכזה אותם בחדר אחד. לאחר מכן, קשרה את הישראלים, שדדה את רכושם והתעללה בהם. משרד החוץ הישראלי: "האירוע מוכר ונמצא בטיפול הקונסול"
מערכת ice | 
תיעוד מצלמות האבטחה מתוך השוד בקוסטה ריקה (צילום הצילום נעשה באמצעות סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)
חבורת רעולי פנים פרצו לווילה שבה שהתה קבוצת ישראלים בקוסטה ריקה. על פי הדיווח הערב (רביעי) בכלי התקשורת המקומיים, החבורה קשרה את הישראלים, שדדה את רכושם והתעללה בהם. 
בעקבות האירוע, משרד החוץ הישראלי מסר כי "אירוע השוד שהתרחש בקוסטה ריקה מוכר למשרד החוץ". על פי הודעת המשרד, האירוע הסתיים ונמצא כעת בטיפול הקונסול בקוסטה ריקה והמחלקה לישראלים בחו"ל.
על פי תיעוד בזמן אמת, מתוך מצלמות האבטחה של הווילה, השודדים הכו את הישראלים, הטיחו אותם ברצפה, והלכו ביניהם כשידיהם כפותות וראשיהם מכוסים. המקרה החל ביום ראשון בלילה כאשר חברי הכנופיה נכנסו לווילה שאותה שכרו הישראלים. 
השודדים ריכזו את הישראלים בחדר אחד והפשיטו אותם, הם הסירו את התכשיטים שענדו את המטיילים וכיסו את הראשים שלהם על מנת שלא יוכלו לראות את המתרחש. 
לאחר שהשודדים ברחו מהמקום, יצרו הישראלים קשר עם השגרירות הישראלית בקוסטה ריקה. לאחר בדיקת האירוע נמסר כי הרקע למעשה הוא פלילי.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה