תיירות

נחשף: אלו 5 היעדים שהפכו לפחות פופולריים בקרב הישראלים

מבדיקה מעמיקה שנעשתה על ידי חברת הביטוח AIG בנוגע ליעדים הפופולריים ביותר בקרב הישראלים בחצי השנה האחרונה, אשר התייחסה לחודשים ינואר – יולי 2024 ביחס לינואר – יולי בשנת 2023, היעדים יוון, קפריסין, ואיטליה נמצאים בראש רשימת היעדים. אלו יעדים זנחו הישראלים מתחילת המלחמה?

מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בחינה מעמיקה שביצעה חברת הביטוח AIG בנוגע ליעדים הפופולריים ביותר בקרב הישראלים בחצי השנה האחרונה, אשר התייחסה לחודשים ינואר – יולי 2024 ביחס לינואר – יולי בשנת 2023, מצביעה על כך כי היעדים יוון, קפריסין ואיטליה נמצאים בראש רשימת היעדים. 
במקום הרביעי, מככבת גיאורגיה אשר מהווה עבור הישראלים תחליף לטורקיה, אשר נחשבה במשך שנים כיעד אטרקטיבי, זול המתאים למשפחות. במקום החמישי, ניצבת ארה"ב ואחריה מככבות הונגריה, ספרד, רומניה, צ'כיה ובולגריה. עוד עולה מהניתוח של חברת הביטוח, כי המדינות שהוזנחו על ידי הישראלים עם פרוץ המלחמה הן בריטניה, צרפת, טורקיה, מצרים ואיחוד האמירויות. 
על פי ההשוואה שביצעה חברת הביטוח בנוגע להיקף הביקושים בין יולי 2024 ליולי 2023, עולה כי הפער פחת ב-17% בלבד לטענת חברת הביטוח AIG, זהו הפער נמוך ביותר שנראה בחודשים ינואר עד יוני. 
כזכור, לאחרונה הכריזה חברת התעופה אל על, על מבצע מיוחד שחל על מגוון רחב של יעדים באירופה, ארה"ב והמזרח הרחוק. מלבד מחזיקי כרטיס FLY CARD , חברי מועדון הנוסע המתמיד יכולים להיעזר באפשרות של רכישת כרטיסים בשילוב מזומן ונקודות, דבר שיוזיל משמעותית את מחיר הכרטיס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה