תיירות

בשורה משמחת לטסים לחו"ל: למי מגדל מעניקה ביטוח נסיעות בחינם?

ברקע החמרה במתיחות הבטיחות נתב"ג ספג מכה קשה כאשר שורה של חברות תעופה בינלאומית הודיעו על ביטול הטיסות היוצאות והנכנסות לנתב"ג. על מנת להקל על ציבור הטסים, מגדל ביטוח מכריזה על הקלה משמעותית. כל הפרטים
מערכת ice | 
טיסות (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
על רקע המתיחות הביטחונית ושורת החיסולי הבכירים בחמאס ובחיזבאללה, נוצר ברב חברות התעופה הגדולות שרק לאחרונה שבו לטוס לישראל חשש לקראת המתקפה המתקרבת נגד ישראל. 
ההודעה על סגירת המרחב האווירי מחדרה צפונה רק הוסיפה "שמן למדורה" ושורה של חברות תעופה בינלאומית בהן לופטהנזה, אוסטריאן איירליינס, דלתא איירליינס ויונייטד איירליינס, הפסיקו את הטיסות לנתב"ג. 
במקביל, החברות הישראליות, הודיעו על מהלך הפוך במסגרתו על מנת לענות על הביקוש לטיסות לישראל ומחוצה לה הן יתגברו את קווי הטיסות לשורה של יעדים. מגדל ביטוח ופיננסים החליטה לנקוט במהלך לטובת לקוחותיה שרכשו דרכה ביטוח נסיעות לחו"ל. החברה הודיעה על מתן הארכה ללא תשלום עד יום ראשון הקרוב לביטוח הנסיעות שלה שעתידים להסתיים בסוף השבוע הקרוב.
מטעם מגדל ביטוח ופיננסים, נמסר כי: "לאור המצב הבטחוני והשינויים בלוח הטיסות לישראל ומחוצה לה, מגדל ביטוח ופיננסים מודיעה על הארכה אוטומטית של ביטוחי הנסיעות שלה לחו"ל שמסתיימים בסוף השבוע, ללא תוספת תשלום, עד ליום ראשון, ה-4 באוגוסט, בחצות. החברה תמשיך ותעדכן בנושא ככל שיהיה צורך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה