תיירות

נתב"ג פועל היום כרגיל? כל מה שצריך לדעת אם אתם טסים לחו"ל

על רקע ביטולי הטיסות של חברות תעופה בינלאומיות לישראל, היום (חמישי, ה-1 באוגוסט) נתב"ג יהיה עמוס מהרגיל.  כ-70,000 נוסעים ב-413 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות יעברו בנתב"ג. וגם: זו האזהרה של רשות שדות התעופה
מערכת ice | 
נתב"ג (צילום shutterstock)
על רקע המתיחות הביטחונית והחשש מתגובה של איראן וחיזבאללה על החיסולים בשטחן, מספר חברות תעופה בינלאומיות כבר הודיעו כי הן מבטלות את הטיסות שלהן מישראל ואליה. 
למרות זאת, רשות שדות התעופה הודיעה כי על רקע עונת השיא של הקיץ, כי היום (חמישי, ה-1 באוגוסט) יהיה עומס של נוסעים בנתב"ג. ברשות שדות התעופה מסרו כי "נתב"ג פועל כרגיל. היום, יום חמישי ה1/7/2024,  יעברו בנמל התעופה בן גוריון כ-70,000 נוסעים ב-413 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות. בסך הכל יצאו היום כ-37,500 נוסעים בטיסות בינלאומיות, ויכנסו לישראל 32,500 נוסעים".
עוד נמסר מרשות שדות התעופה כי "ברשות שדות התעופה ממליצים לנוסעים לעקוב אחר לוח הטיסות העדכני באתר האינטרנט של רשות שדות התעופה ואצל חברות התעופה.   רש"ת קוראת לציבור הנוסעים לעשות צ'ק-אין מהבית, לוודא מאיזה טרמינל יוצאת הטיסה  ולהגיע לנתב"ג שלוש שעות לפני הטיסה". 
"כמו כן", נמסר מרשות שדות התעופה לגבי האזהרה לטסים לחו"ל על רקע המלחמה כי "יש  לבדוק היטב את כבודת היד ולוודא כי אין בה חפצים האסורים להטסה כמו נשק או תחמושת".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה