תיירות

חברת התעופה הישראלית בהצהרה דרמטית: הטיסות מנתב"ג מבוטלות?

אחרי שמספר חברות תעופה בינלאומיות הודיעו על ביטול הטיסות שלהן מישראל ואליה, חברות התעופה הישראליות, ארקיע, אל על וישראייר, הודיעו כי הן ממשיכות לטוס כרגיל מנתב"ג. הגדיל לעשות מנכ"ל ארקיע שטען: "דווקא בזמנים כאלה אנחנו מתגברים טיסות"
מערכת ice |  5
חברת תעופה-אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ משה שי)
על רקע המתיחות הגדולה בין ישראל לאיראן וחיזבאללה, בחברות התעופה הגדולות בעולם קיים חשש ממתקפה מתקרבת על ישראל, ועל רקע סגירת המרחב האווירי בישראל מחדרה צפונה, חברות תעופה הבינלאומית בהן לופטהנזה, אוסטריאן איירליינס, דלתא איירליינס ויונייטד איירליינס, הפסיקו את הטיסות לנתב"ג. 
לעומת זאת, חברות התעופה הישראליות - אל על, ישראייר וארקיע הודיעו כי הן ממשיכות לטוס כרגיל. הבוקר (חמישי) בארקיע הוציאו הודעת הבהרה בנושא וטענו כי לא רק שהם לא מבטלים את טיסותיהן לישראל וממנה, אלא אפילו מתגברים טיסות וקווים.
על פי הודעת החברה: "המתיחות הביטחונית, הביאה אתמול שוב לביטולי טיסות מצדן של חברות התעופה זרות. דווקא בזמנים כמו היום ובפתחו של חודש אוגוסט, כשהחברות הזרות שוב מבטלות את טיסותיהן לארץ. ארקיע נערכת לתגבר את טיסותיה וממשיכה לפעול כרגיל. לוח הטיסות המתוכנן מתקיים כסדרו".
עוז ברלוביץ, מנכ"ל ארקיע, מסר: "אנחנו נערכים לסייע בטיסות נוספות, במקרה הצורך. הלקוחות באופן טבעי מתקשרים לוודא שהכל ממשיך כרגיל. אנחנו בעונת הנסיעות החמה ואנשים זקוקים לשנות אווירה ולצאת לנופש עם הילדים. עובדי החברה עובדים מסביב לשעון, בכדי לתת מענה לכלל ציבור הנוסעים. אנחנו  מתורגלים כבר 9 חודשים להתנהל בתוך שגרת מלחמה ופועלים בהתאם להנחיות רשויות התעופה וגורמי הביטחון".
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    לא דרמתי...שיגרע (ל"ת)
    דוד 08/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    לא מספיק שלקחתי דיל בקושי לשלושה ימים
    אני 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    (רכשתי בשבוע שעבר) בזה הרגע קיבלתי sms שהטיסה שנועדה לשישי בצהריים תצא 6 וחצי שעות אחרי. מקווה שיהיו הוגנים ובחזור יחזירו לי את הזמן האבוד הזה.....
    סגור
  • 3.
    הזדמנות
    אבי 08/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תיגברו טיסות.אין תחרות האם הורידו מחירים? או הזדמנות לרווח נוסף
    סגור
  • 2.
    ארקיע
    נוסע מאוכזב 08/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפני שהם מתגברים את הטיסות ומשלשים את המחירים של הטיסות שיענו בשרות לקוחות של ארקיע וייפצו את כל אלה שהם עיכבו מעל 10 שעות
    סגור
  • 1.
    ובהזדמנות זו יכפילו את מחיר הכרטיסים . למה לא לחגוג על (ל"ת)
    דני 08/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור