תיירות

אל על בהטבה ללקוחות: מי זכאים ל-50% הנחה עד חצות?

חברת התעופה מציעה הנחה של 50% על רכיב הנקודות בהזמנת כרטיסי בונוס למגוון יעדים אטרקטיביים. ההצעה המיוחדת תקפה למחזיקי כרטיס עם מינימום של 3,500 נקודות בחשבונם
מערכת ice | 
מטוס אל על (צילום פלאש 90/ משה שי)
אל על, חברת התעופה הלאומית של ישראל, מציעה מבצע שבועי מרשים למחזיקי כרטיס FLY CARD. המבצע, המתקיים מדי יום שלישי, מעניק הנחה של 50% על רכיב הנקודות בהזמנת כרטיסי בונוס למגוון יעדים אטרקטיביים. ההצעה המיוחדת תקפה למחזיקי כרטיס עם מינימום של 3,500 נקודות בחשבונם, ומוגבלת ליום אחד בלבד או עד גמר המלאי.
המבצע מכסה מגוון רחב של יעדים ומחלקות טיסה. במחלקת תיירים, הלקוחות יכולים ליהנות מטיסות לערים אירופאיות פופולריות כמו אתונה, מדריד, ברצלונה ופרנקפורט, וכן ליעדים מרתקים כמו דובאי ומרסיי. המבצע מציע גם אפשרויות במחלקת פרימיום לפריז ולונדון, ובמחלקת עסקים ליעדים כמו מילאנו, בוקרשט ומינכן.

מה שמייחד את המבצע הוא מגוון תקופות ההמראה המוצעות, המתפרסות על פני מספר חודשים. הלקוחות יכולים לבחור בין טיסות בספטמבר 2024, נובמבר-דצמבר 2024, או ינואר 2025, מה שמאפשר גמישות רבה בתכנון החופשה. חשוב לציין כי המבצע כולל מינימום של 12,000 מושבים במלאי, אך אינו כולל מיסים, היטלים ואגרות נוספות.
לצד המבצע המרשים, אל על ממשיכה להתפתח ולהתאים עצמה לשינויים בתעשיית התעופה. בעוד ישראל מצטרפת למאגר הזיהוי הביומטרי העולמי למבקשי כניסה לארץ, חברות תעופה אחרות מתמודדות עם אתגרים טכנולוגיים. מנכ"ל United Airlines מדגיש את חשיבות האלמנט האנושי בהתמודדות עם תקלות טכנולוגיות, תובנה שעשויה להשפיע על אסטרטגיות עתידיות בתעשייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה