תיירות

אימה ביעד האהוב על הישראלים: ספינה שטה אל החוף, הרוחצים נפצעו

דרמה ענקית התרחשה באי מיקונוס שביוון, זאת לאחר שספינת תענוגות התקרבה במהירות שיא אל עבר החוף וגרמה לגל עצום שהתנפץ על הרוחצים. שניים מהם נפצעו ופונו לבית החולים, כאשר נזק גדול נגרם לחוף במסגרתו כל הציוד של הרוחצים נסחף. המשטרה עיכבה את הקפטן לחקירה
מערכת ice |  1
הספינה במיקונוס (צילום טוויטר @MailOnline)
דרמה של ממש התרחשה בימים האחרונים בסמוך באחד האיים האהובים ביותר על הישראלים בעולם, האי מיקונוס שביוון, שם ספינת תענוגות שטה אל עבר החוף במהירות שיא, וגרמה לגל עצום להתנפץ על הרוחצים בחוף הים, ובעקבות כך שניים מהם נפצעו ופונו לבית החולים.
על פי דיווח אתמול (שני) ב"דיילי מייל" הבריטי, עדי ראייה ששהו על החוף סיפרו כי לתדהמת הרוחצים בחוף הפופולרי אגיוס סטפנוס, ספינת הקרוז הענקית החלה לשוט במהירות אל עבר חוף הים, והרוחצים המבוהלים החלו לברוח מהים, כאשר שניים מהם לא הספיקו ונפצעו בגלל הגל הענק שהתנפץ עליהם. מדובר למעשה באישה מבוגרת ששברה שתי צלעות, ועוד בחור צעיר שספג ממכות יבשות.
הכאוס בעקבות הגל העצום שהתנפץ על חוף הרחצה האהוב החל בתוך שניות ספורות, כאשר המים סחפו לכל עבר את הציוד של הרוחצים בחוף. בהמשך, כוחות של משטרת יוון הגיעו למקום ועיכבו את הקפטן של הספינה לחקירה.
על פי החשד, הקפטן רצה לעגון במהירות, ועל כן התקרב יותר מדי אל החוף ובמהירות שיא, מה שגרם כאמור לגל העצום להתנפץ על החוף ולהביא עמו נזק גדול.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ממש בלי מחשבה
    דנידין 07/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סיכון ממשי יכל לגרום למוות
    סגור