תיירות

תאונה ביזארית בספארי: תייר נמחץ למוות

עדר פילים מחץ אדם בן 43 שביקר בשמורת הטבע באפריקה. ככל הנראה, האם פעלה על מנת להגן על גוריה ממה שראתה בתור איום. לשכת התיירות הודיעה כי הקורבן לא נשמע לאזהרות החוזרות ויצא מהאוטו בניגוד להנחיות
מערכת ice |  1
פילים (צילום unsplash)
תייר ספרדי נמחץ למוות על ידי עדר פילים בספארי באפריקה. ספארי פילנסבארג בדרום אפריקה היא השמורה הרביעית בגודלה, ושם מצא אותו תייר, בן 43, את מותו. על-פי דיווח CNN התייר טייל בספארי ברכב פרטי יחד עם ארוסתו ושתי נשים נוספות. המשטרה המקומית מספרת כי ככל הנראה במהלך הסיור הגבר והנוסעות הנוספות הבחינו בעדר של שלושה פילים ושלושה גורי פילים. הגבר עצר את הרכב ויצא ממנו. 
הקורבן התקרב אל הפילים על מנת לצלם תמונה קרובה, הותקף ונהרג על ידי הפילים. הוא הובהל אל בית החולים אך מותו נקבע. לדבריי רשות התיירות באזור התייר לא נשמע לאזהרות של הנוסעות ושל נוסעים נוספים ברכבים סמוכים והתקרב לעדר שאכל רחוק מהדרך הראשית. לדבריהם, הפילים עזבו את הזירה ולא תקפו אף אדם אחר. 
עדי ראייה דיווחו כי ככל הנראה הייתה זו האם שתקפה את התייר, על מנת להגן על גוריה. גורמים רשמיים מבקשים מתיירים להמשיך ולעקוב אחרי הנחיות הבטיחות. על-פי לשכת התיירות המקומית, תיירים מקבלים אזהרות רבות שלא לצאת מהרכב ולהתרחק מחיות הבר בספארי. למרות זאת, זוהי לא הפעם הראשונה בה פילים מעורבים בתקרית חריגה בשמורת הטבע. במרץ דווח כי פילים נגחו ברכב באותה שמורת טבע בדיוק, וכמעט גרמו לנזק לתיירים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    "בפעם הבאה" שייקח איתו עדשת זום.דומקופף (ל"ת)
    א. 07/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור