תיירות

נער ישראלי "הופקר במדינה מוסלמית": יפוצה בעשרות אלפי שקלים?

נער ישראלי בן 15 סגר טיול מאורגן דרך חברה ישראלית, ולטענתו "הופקר במדינה מוסלמית" אחרי שנקע במשך שתי יממות בשדה התעופה בדובאי בזמן מלחמה. כעת, בית המשפט קבע כי על החברה לפצות אותו ב-23 אלף שקל
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock, freepik)

נער ישראלי בן 15 יצא לטיול גלישה בסרי לנקה, כאשר בדרך הוא עבר בקונקשיין דרך שדה התעופה בדובאי. אלא שחופשת הגלישה הפכה לסיוט של ממש, אחרי שאותו נער טען כי חברת הטיולים דרכה נסעה "שכחה אותי בשדה התעופה במדינה ערבית" במשך יומיים, בזמן מלחמה.

אותו נער הגיש תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות בעפולה נגד אותה חברת טיולים. בית המשפט הרשיע את חברת הטיולים וגזר עליה לשלם פיצויים בסכום של 23 אלף שקל לנער, כולל הוצאות בית משפט. כך על פי פרסום אתמול (שלישי) ב"ישראל היום".
אותו נער שנשכח בשדה התעופה, טס במסגרת טיול מאורגן, אלא שעובדי חברת הטיולים שאמורים היו לטוס איתו, בכלל טסו יומיים לפני כל הקבוצה. בן ה-15 נאלץ להסתדר לבדו במשך שתי יממות שלמות בשדה התעופה, ובסופו של דבר חזר בכוחות עצמו לישראל אחרי שרכש כרטיס טיסה על חשבונו.


בכתב התביעה נכתב כי "חברת הטיולים התרשלה בתפקידה כשהפקירה אותו במדינה מוסלמית בזמן מלחמה, והותירה אותו לדאוג לעצמו". חברת הטיולים טענה מנגד כי אותו קטין "לא נשכח בשדה התעופה אלא איחר לטיסת ההמשך במכוון, לאחר שהסתובב בשדה התעופה ולא המתין ליד השער כמתבקש". בסופו של דבר, בית המשפט פסק על קבלת תביעה חלקית, ודרש מחברת הטיולים לפצות אותו כאמור ב-23 אלף שקל.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה