תיירות

חברת התעופה מסתבכת בישראל: תפצה את הלקוחות ב-7 מיליון שקל?

בית המשפט המחוזי בתל אביב אישר תביעה ייצוגית נגד חברת התעופה ג'ורג'יאן איירליינס, על סך של 7 מיליון שקל, זאת לאחר שהחברה ביטלה טיסות בתקופת הקורונה אך לא החזירה את הכסף על הכרטיסים ללקוחות, בניגוד לחוק הישראלי
מערכת ice | 
טיסות (צילום shutterstock, freepik)
בית המשפט המחוזי בתל אביב אישר לאחרונה תביעה ייצוגית נגד חברת התעופה ג'ורג'יאן איירליינס, זאת הטענה שהפרה את חוק שירותי התעופה בישראל, אחרי שלא החזירה לנוסעים ישראלים את הכסף עבור כרטיסי טיסה שנרכשו ובוטלו בתקופת הקורונה.
על פי דיווח היום (חמישי) ב"דה מרקר", התביעה הוגשה עוד באוקטובר 2020 על ידי לקוחות שנפגעו מהחברה אחרי שלא החזירה להם את הכסף עבור כרטיסי הטיסה שרכשו ובוטלו בעקבות מגפת הקורונה שפקדה את העולם. התובעים דורשים פיצויים על סך של 7 מיליון שקל.
על פי שרון רפאל, אחת מהתובעות את חברת התעופה, היא רכשה שלושה כרטיסי טיסה לאפריל 2020 מתל אביב לטביליסי, בירת גאורגיה, זאת באמצעות אתר האינטרנט הרשמי של החברה. היא שילמה עבורם כ-3,700 שקל, אלא שב-12 באפריל היא קיבלה הודעה שהטיסה מבוטלת בשל מגפת הקורונה.
היא פנתה לחברה ודרשה החזר מלא על הכרטיסים שרכשה, אך נציגי החברה הציעו לה אך ורק אפשרות לשינוי הטיסה עד לסוף 2020 או שובר זיכוי, אך לא החזר כספי מלא עבור כרטיסי הטיסה שרכשה. לפיכך, החברה הפרה את החוק הישראלי. השופטת אישרה את הבקשה לתביעה הייצוגית, ומי שנכלל בה הוא כל מי שרכש כרטיסי טיסה מישראל עם חברת התעופה הזו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה