תיירות

"הרגע המפחיד בחיי": נסע לחופשה דרך Airbnb - וזה מה שגילה

אם הזמנתם חופשה לאחרונה דרך Airbnb, יש כמה דברים שעליכם לדעת. אחד מהם הוא עד כמה דואגת החברה ממנה אתם מזמינים את החופשה, לפרטיות שלכם במהלכה. כמה סיפורים שפורסמו מנופשים מזועזעים עלולים להטריד אתכם מאד
מערכת ice | 
airbnb (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של airbnb)
נראה שאחד ההרגלים שפיתחנו בשנים האחרונות, לפחות רובנו, הוא להיות מאד חשדנים בכל הקשור למקום בו אנו בוחרים לבלות את הלילות בחופשות שלנו. נכון שכאשר מדובר במלון השייך לרשת גדולה או למקום מוכר ומכובד, הדאגה לפרטיות הנופשים די ניכרת.
אך בכל הקשור לטרנד הפורץ של השנים האחרונות, לינה בדירות של אנשים או דירות פרטיות המיועדות לכך, כמו הצימרים הביתיים המוכרים מישראל, הפיקוח נעשה קשה יותר וכמות התלונות בנושא זה עולה משנה לשנה. לא אחת שמענו על אנשים שתפסו מצלמות נסתרות בחדר השינה בו הם מבלים את חופשתם.
ברשת CNN דווח כי מספר אנשים שהתלוננו לחברת Airbnb על הפרת פרטיותם, בחופשות שהוזמנו דרכה, העידו כי במקרים בהם מתקבלות תלונות על מצלמות נסתרות, החברה מנסה לפשר בין הצדדים ולסיים את האירוע בחשאיות ככל האפשר.
תביעה חדשה נגד החברה הציפה את הנושא ועל פי הדיווח, בעיית המצלמות הנסתרות בחברה גדולה משחשבנו, כאשר בשנים האחרונות נפתחו אלפי תלונות בנושא המצלמות הנסתרות. במקרה אחד אישה צולמה הוקלטה בזמן שהחליפה בגדים בדירה שאותה השכירה דרך החברה וכעת היא תובעת את החברה. במקרה נוסף נסע זוג לחופשה שהזמין דרך החברה, ולמרבה תדהמתם, הגבר גילה כי בקיר מוסתרת מצלמה, שמכוונת ישירות למיטה. כאשר גילה את המצלמה אמר כי "זה היה הרגע המפחיד בחיי".

בתגובה לדיווח פרסמה החברה הצהרה בה היא מסרה כי החברה נוקטת בצעדים ומהירים עם כל קבלת תלונה, ונוקטים בצעדים עד כדי הסרת רישום מהאתר, אם מתקבלות על אותו אתר ברישום תלונות. על אף שהחברה אומרת כי היא מבצעת את הבדיקות הנדרשות בזמן רישום מארח לאתר, היא גם מסתייגת ואומרת למזמינים לא להסתמך על אותה בדיקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה