תיירות

חופשה בחו"ל? זו האזהרה של הדיילת שתופתעו שלא הכרתם לפני

הדיילת הוותיקה שהיא גם אושיית רשת, בסדרה של שלושה טיפים שכדאי להכיר בכל עלייה למטוס. טיפ אחד הוא משהו שכמעט רובנו לא מצליחים לעמוד בו, ומה אתם חושבים?
מערכת ice | 
חברת תעופה (צילום freepik)
הדיילת הפופולארית ואושיית הרשת, אל פדרוסה (Ale Pedroza), כבר הפכה להיות שם דבר ברשתות החברתיות, עם מעל 43 אלף עוקבים באינסטגרם, ומעל 50 אלף בטיקטוק, כאשר כל סרטון שלה מגיע למאות אלפי צפיות - ובעונת הקיץ כאשר החופשות בפתח, כדאי לשמוע לכמה אזהרות וטיפים שיש למי שמכירה את היטב את עולם הטיסות מבפנים.
"בואו נדבר על דברים שלא צריכים לעשות על מטוס", פתחה פדרוסה את הסרטון הוויראלי שלה מלפני כמה חודשים, כאשר הטיפ ראשון הוא דווקא לא לישון לפני ההמראה: "אני יודעת שטיול יכול להיות מתיש, ולפעמים כל מה שאתם רוצים כאשר אתם עולים על המטוס הוא ללכת לישון". לדבריה, לא רק שזה לא טוב לאוזניים שלכם לישון לפני ההמראה, אלא שגם כל עוד המטוס על מסלול ההמראה זה הזמן המסוכן ביותר בטיסה - "אז כדאי לכם להיות לגמרי ערניים במקרה של מצב חירום".
הדיילת הפופולארית שכבר מעל 10 שנים בתעשייה, מזהירה גם מפני צריכת אלכוהול פרטי של הנוסע במטוס. מלבד שזה נוגד את החוק, זה גם לא נותן לדיילות לעקוב אחרי זה ולהביא לידי כך שאתה שותה "באחריות" בזמן הטיסה.
 
@wonderfullyale What not to do on an airplane ✈️ #flightattendant #traveltips #flightattendanttips #traveldonts ♬ original sound - Ale
הטיפ השלישי קשור כמובן במה שהרבה מאיתנו עושים בזמן הטיסה: מורידים את הנעליים. גם בזאת אומרת הדיילת: שאל תעשו זאת. אם תחליטו לחוץ נעליים במושב זה סיפור אחד, אבל ללכת יחף לשירותים במטוס זה כבר סיפור אחר: "אתה לא יכול לדעת על מה אתה דורך, והרצפה לא תמיד נקייה".

חשבון האינסטגרם זה הדיילת הפופולארית. צילום מסך
עוקביה של הדיילת אכן מיהרו להתוודות כי הם ישנים לפני ההמראה, חלקם טענו כי הדבר נובע מחרדה, או שאם לא יירדמו כבר בתחילת הטיסה הם לא יירדמו בכלל. לדבריה, על כל פנים, מלבד הסיכון של מצב חירום וחוסר הערנות, יש בכך גם אולי מצב שיש לשקול למצב הבריאותי של האוזניים. אם העצה של הדיילת הפופולארית תעבוד, עוד מוקדם להגיד. מה דעתכם? 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה