תיירות

ענקיות התעופה חוזרות לישראל: כמה תעלה לכם טיסה?

ענקיות התעופה, יונייטד איירליינס ודלתא איירליינס מודיעות על חזרת טיסותיהן לישראל לאחר שהפסיקו עקב המלחמה, מה שעל פי הדיווחים, יוביל לירידת מחירים אצל חברות התעופה
מערכת ice | 
חברת תעופה-אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ משה שי)
חברות התעופה האמריקאיות, יונייטד איירליינס ודלתא איירליינס ישובו בימים הקרובים לטוס לישראל, כאשר יונייטד איירליינס ביטלה את טיסותיה לישראל לאחר מתקפת הכ"טבמים מאיראן ודלתא ביטלה עם פרוץ המלחמה בשביעי באוקטובר. יונייטד איירליינס תשוב לטוס מחר (חמישי) ודלתא בשישי. בכך יסתיים שלטון היחיד של אל על בקווים לארצות הברית, והציפייה בשוק היא שהתחרות תוביל לירידת מחירים בחברות התעופה.
"ההחלטה לחזור ולהפעיל את הקו ב-7 ביוני, אחרי העצירה הזמנית באוקטובר 2023, התקבלה לאחר דיוני בטיחות וסיכונים מעמיקים שנערכו על ידי חברת התעופה. דלתא ממשיכה לבחון מקרוב את המצב בישראל, תוך דיונים עם גורמי ממשל וגורמים פרטיים" מסרה החברה.
בדלתא איירליינס, הטיסות לארצות הברית משיראל נעות בין המחירים 1000 ל-1200 דולר. ביונייטד איירליינס, מחירי הטיסות לארצות הברית יעלו כ-1300 דולר ובאל על כ-1600 דולר. 
מוקדם יותר היום,  אל על דיווחה כי היא ממשיכה להרחיב את פעילותה, ותרחיב את יעדיה טיסותייה עם טיסות ישירות ליעדים ביוון, בניהם ודוס, סלוניקי, קפלוניה, כריתים, פלופונסוס וסנטוריני. הטיסות יצאו בימים ראשון וחמישי מחברת סאן דור, חברת הבת של אל על ותצא מתחנת הנתיבים בטרמינל 1, החל מה-30 ביוני ולאורך כל עונת הקיץ.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה