תיירות

תוך חודש: שלושה מטיילים נהרגו על ההר הזה

מטפס יפני מת בזמן שירד באחד ההרים הגבוהים ביותר בצפון פקיסטן, הידוע כ"פסגת הזהב". מותו הגיע לאחר ששני מטפסים יפנים, נהרגו בזמן שניסו לעלות על אותו ההר. מפקד המשטרה בעיירה נגר שבצפון המדינה, אמר שהמטפס ירד מההר יחד עם מטפסים יפנים אחרים לאחר שהגיע בהצלחה לפסגה, ואז החליק ונפל לתוך סדק
מערכת ice | 
הר געש באיסלנד (ארכיון) (צילום דורון הורביץ/פלאש 90)
מטפס יפני מת בזמן שירד באחד ההרים הגבוהים ביותר בצפון פקיסטן, מקרה המוות השלישי של יפני על ההר בתוך פחות מחודש, לפי גורמים רשמיים שצוטטו הבוקר (חמישי) לסוכנות CNBC. כוחות ההצלה איתרו את גופתו של בן ה-64 שנפלה לנקיק בתחילת השבוע בפסגת ספאנטיק בגובה 7,027 מטר, הידועה גם כפסגת הזהב.
מותו הגיע לאחר ששני מטפסים יפנים, נהרגו בזמן שניסו לעלות על אותו ההר. עקבותיהם נעלמו ב-13 ביוני, וגופתו של השני נמצאה יומיים לאחר הראשון. עמיתו נחשב מת לאחר חיפוש לא מוצלח של שבוע. שניהם נפלו לתוך סדק עמוק.
 
מפקד המשטרה בעיירה נגר שבצפון המדינה, אמר שהמטפס ירד מההר יחד עם מטפסים יפנים אחרים לאחר שהגיע בהצלחה לפסגה, ואז החליק ונפל לתוך סדק. ספאנטיק ידוע בגוון הזהוב המובהק בזריחה ובשקיעה, מה שהופך אותח ליעד פופולרי.
מזכיר המועדון האלפיני של פקיסטן, קרר היידרי, שלח תנחומים למשפחתו ולחבריו של ההרוג השלישי. "זה אכן מזעזע עבור כולנו כי יפני נוסף מת על אותו הר שבו מתו שני יפנים ביוני", אמר היידרי. מדי שנה, מאות מטפסים מנסים לעלות על הרים בצפון פקיסטן, ובכל שנה מקפחים כך את חייהם כמה מטפסים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה