תיירות

בשל מצב חירום: מטוס אל-על נאלץ לנחות במדינה המסוכנת הזו

דרמה בטיסה מפולין לישראל. במהלך הטיסה היחסית קצרה, אחת הנוסעות נזקקה לטיפול רפואי שלא סובל דיחוי, מה שגרם לטייס לבצע נחיתת חירום במדינה שמאז ה-7 לאוקטובר הפכה למסוכנת מאד עבור ישראלים
מערכת ice |  3
מטוס אל על (צילום Aeroprints.com /wikimedia)
מאז נפתחה מלחמת חרבות ברזל בבוקר הנוראי של ה-7 באוקטובר, בו פרצו אלפי מחבלי חמאס וביצעו את אחד ממעשי הטבח המזוויעים ביותר בהיסטוריה האנושית, טורקיה ובראשה הנשיא ארדואן, בחרו צד באופן שלא משתמע לשתי פנים.
לא שיש ישראלי אשר עיניו בראשו, שציפה שנשיא הפכפך כמו ארדואן, שבעבר התבטא באופן חריף ביותר נגד ישראל ומנהיגיה, שחושב שהוא או שאר הטורקים, יתמכו בישראל בזמן מלחמה עם הפלסטינים. 
אלא שלא מדובר רק בתמיכה או באמירה צדדית פה ושם במסיבות עיתונאים. אלא שטורקיה בחרה ללכת בקו התקיף ביותר נגד ישראל, לבצע חרמות, להצטרף לתביעה נגדה בבית הדין בהאג, ולספק אמירות אנטישמיות ומסיתות באופן חמור נגד מדינת ישראל. כמובן שההאשמה כנגד ישראל, שהיא מבצעת "רצח עם" היא עניין יומיומי שם.
על אף שישראלים כבר כמעט ואינם נוסעים לטורקיה למרות שהייתה עד לא מזמן יעד מומלץ לחופשה, ושישנה מתיחות קשה ואף עוינות בין המדינות, ברמה האזרחית והדיפלומטית, מטוס של חברת אל על נאלץ לבצע היום (ראשון) נחיתת חירום בדיוק שם, בטורקיה. וזאת בעקבות נוסעת שנזקקה לטיפול רפואי שלא סובל דיחוי.

תגובת אל על: "טיסת אל על LY5102 מוורשה לתל אביב ביצעה נחיתה בשדה התעופה באנטליה בעקבות אירוע רפואי של אחת הנוסעות. לאחר התייעצות מול הרופא שטיפל בנוסעת על המטוס, הוחלט כי יש לנחות בדחיפות על מנת לפנות את הנוסעת לביה״ח בהקדם".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קישקוש , מדינה מסוכנת (ל"ת)
    איש שלום 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    נו...ו...היכן נותחה הנוסעת? (ל"ת)
    קיפי 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מי אמר שנותחה? אולי היתה רק בטיפול נמרץ? (ל"ת)
    עדית 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור