תיירות

הישראלים כובשים את המדינה שגובלת עם איראן: היעד הפופולרי נחשף

מאז פרוץ המלחמה, 8,000 ישראלים הגיעו לאזרבייג'ן, המדינה שגובלת עם איראן ונמצאת ביחסים מצוינים עם ישראל. האוכל הטוב, הנופים המדהימים, הטיסות הקרובות, המחיה הזולה ובעיקר היחס המדהים לישראלים הפכו את המדינה שהכי קרובה בעולם לאויבת הגדולה ביותר של ישראל, איראן, להפוך לבטוח במיוחד עבורנו
מערכת ice |  1
חברת תעופה-אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ משה שי)
הנשיא איברהים ראיסי, ושר החוץ האיראני חוסיין אמיר עבדוללהיא, נהרגו בהתרסקות מסוק במהלך טיסה במזרח אזרבייג'ן. מאז עלתה השאלה הגדולה, מה הם עשו במדינה הגובלת עם איראן ומה היחסים בין שתי המדינות?
בין שתי המדינות יש מתיחות גדולה בשנים האחרונות, כאשר האזרים תומכים מאוד בישראל, עושים עסקאות נשק רבות עם המדינה, כאשר גם המלחמה האחרונה שהתרחשה באזרבייג'ן מול ארמניה, שהכירה לאחרונה במדינה פלסטינית בדיוק מהסיבות הללו, הארזים השתמשו בנשק ישראלי קטלני, רחפנים מתאבדים, וכך למעשה הכריעו את המלחמה.
האיראנים ניסו לחדש קשים עם אזרבייג'ן על רקע המתיחות בין השניים, אבל זה ממש לא מפריע לתייר הישראלי, שבשנים האחרונות כבש את אזרבייג'ן, בעיקר את עיר הבירה באקו, והפך אותה ליעד תיירות פופולרי במיוחד על ידי הישראלים.
הקשרים החמים בין ישראל לאזרבייג'ן, כמו גם הטיסה הקצרה (קצת פחות מ-3 שעות), המחייה הזולה והעובדה שאל מדינות דומות יחסית כמו טורקיה כבר אי אפשר לטוס היום, הביאה את הישראלים לכבוש את היעד ובגדול.
וזה ממש לא נגמר כאן. חברת התעופה הלאומית של אזרבייג'ן, "אזרבייג'ן איירליינס", היא למעשה המדינה המוסלמית הראשונה בעולם שהחזירה את הטיסות לישראל, כהשיא מפעילה טיסות ישירות מנתב"ג לבאקו. בעקבות כל הסיבות הללו, הביקוש לטיסות לאזרבייג'ן נוסק, ומאז פרוץ המלחמה לא פחות מ-8,000 ישראלים כבר ביקרו במדינה.
ואיזה עוד סיבות יש לכם לטוס למדינה שכה אוהבת את ישראל? היא מהממת ביופיה, יש שילוב של נופים עוצריי נשימה עם נוף אורבני, האנשים נחמדים ומאוד אוהבים את ישראל והאוכל טעים. אז אם אתם מחפשים יעד בטוח בתקופה הקרובה, סביר מאוד להניח שתמצאו אותו הכי קרוב לאיראן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    די לשלטי הקפלניסטים המאוסים
    אוביק 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם אנשים מכוערים!
    סגור