תיירות

זוועה בטיסה: הנוסע תועד עושה את הדבר המחריד הבא

גבולות הנימוס מתערערים באוויר: תיעוד מזעזע של התנהגות נוסע במטוס. בסרטון שהופץ לאחרונה בעמוד האינסטגרם הפופולרי "Passenger Shaming", נראה נוסע גוזר את ציפורניו באופן חופשי במהלך טיסה. הפעולה, שנעשתה ללא כל התחשבות בסובבים, גרמה לגלי הלם וגועל בקרב צופי הסרטון
מערכת ice | 
טיסה (צילום shutterstock)
בעולם הטיסות המודרני, שבו המרחב האישי הולך ומצטמצם, עולה תופעה מדאיגה של נוסעים החוצים את גבולות ההתנהגות המקובלת. מקרה אחרון שתועד ועורר סערה ברשתות החברתיות ממחיש עד כמה חמורה הבעיה.
בסרטון שהופץ לאחרונה בעמוד האינסטגרם הפופולרי "Passenger Shaming", נראה נוסע גוזר את ציפורניו באופן חופשי במהלך טיסה. הפעולה, שנעשתה ללא כל התחשבות בסובבים, גרמה לגלי הלם וגועל בקרב צופי הסרטון.

"זו פגיעה ישירה בהיגיינה ובנוחות של כלל הנוסעים," אמרה מנהלת העמוד בתגובה לסרטון. "טיפוח אישי שכזה אינו מתאים למרחב ציבורי, בייחוד לא במטוס סגור". תגובות הגולשים לא איחרו לבוא. רבים הביעו תדהמה מחוסר המודעות של הנוסע, בעוד אחרים קראו לחברות התעופה לנקוט בצעדים חמורים נגד התנהגות כזו. "זה פשוט בלתי נתפס," כתב אחד הגולשים. "איך אדם יכול לחשוב שזה מקובל?"
חברות תעופה מובילות הגיבו לאירוע והצהירו כי הן בוחנות דרכים להתמודד עם בעיה זו, כולל הגברת ההסברה והטלת סנקציות על נוסעים המפרים את כללי ההתנהגות הבסיסיים. מקרה זה מצטרף לשורה ארוכה של אירועים דומים שתועדו בעבר, כמו צביעת ציפורניים, הסרת חולצה, ואפילו גילוח במהלך טיסה. כל אלה מדגישים את הצורך הדחוף בשיפור המודעות והכבוד ההדדי בין נוסעים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה