תיירות

בשורה אדירה לטסים מנתב"ג: ענקית התעופה מתגברת טיסות ליעד האהוב

יונייטד אירליינס חזרה רק בתחילת החודש לישראל לאחר שביטלה את טיסותיה בעקבות המתקפה האיראנית, וכעת היא כבר הודיעה כי בכוונתה להגדיל את מס' הטיסות היומיות בקו תל אביב-ניו יורק. האם הדבר יוביל להוזלה במחירים?
מערכת ice | 
טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
ענקית התעופה יונייטד אירליינס חזרה בתחילת החודש לישראל, לאחר שביטלה את טיסותיה (בפעם השנייה) בעקבות המתקפה האיראנית בחודש אפריל. כעת, החברה הודיעה על הרחבת הטיסות אל/מ ישראל באופן ניכר. אז מה צפוי להשתנות?
החל ממחר (חמישי, ה-20 ביוני), החברה תפעיל 2 טיסות יומיות בקו תל אביב – ניו יורק, ובכך למעשה תוסיף עוד טיסה אחת בכל יום. מדובר בתוספת של כאלפיים מושבים בכל שבוע, מה שבהחלט עשוי להשפיע על הורדת המחירים בשוק הטיסות לארה"ב שעד לאחרונה אל על אחזה בו.
נזכיר כי כפי שפורסם בפספורטניוז, חברות התעופה הישראליות ישראייר וארקיע ממשיכות על המאבק לחזור לטרמינל 1 במטרה להוזיל את העלויות שלהן, ואף להגדיל את התדירות ליעדים מבוקשים כמו אילת. מסיבה שאיננה ברורה לחלוטין, משרד התחבורה מעכב את הבקשה ועד כה לא אישר להן לעבור לפעול בטרמינל באופן קבוע, מה שצריך אותן להישאר בטרמינל 3 הנחשב ליקר יותר. מחר (חמישי), חברת ארקיע צפויה להציג את עמדתה בפני משרד התחבורה בנושא, בתקווה שהדבר יאושר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה