תיירות

תקלה חמורה בנתב"ג: זו הסיבה שהמטוס נתקע במשך שעות

תקרית טכנית חמורה במטוס אייר אינדיה שהמתין להמראה בנתב"ג: נוסעים תקועים שעות ארוכות במטוס חם וחשוך
מערכת ice | 
חברת תעופה (צילום freepik)
תקלה חמורה במנוע של מטוס אייר אינדיה שאמור היה לצאת מנתב"ג לדלהי אמש (18.6) הותירה עשרות נוסעים תקועים במטוס במשך שעות ארוכות בתנאים קשים. הטיסה AI140, שאמורה היתה להמריא בשעה 22:10 ולנחות בדלהי ב-06:30 בבוקר, נאלצה להישאר על קרקע נתב"ג לאחר שהמטוס חווה תקלה במנוע בזמן ההמראה.
על פי עדות של נוסע בפספורטניוז, הנוסעים נאלצו להמתין במטוס בטמפרטורות לוהטות וכשהכל חשוך ללא מזגן במשך שעות ארוכות עד שתפתר התקלה., חלק מהנוסעים אמנם קיבלו אופציה לשהות במלון, אך ישראלים רבים בחרו לחזור הביתה.

טיסה חלופית נקבעה למחרת בשעה זהה, אך בשל העיכוב לא מעט נוסעים פספסו טיסות קונקשיין שקבעו לאחר הנחיתה. התקרית הוכיחה כי תקלות טכניות חמורות יכולות להשאיר נוסעים תקועים בתנאים קשים במשך זמן רב, ומחייבת את חברות התעופה להיערך טוב יותר למקרים כאלה.
באייר אינדיה מסרו בתגובה לפספורטניוז: "אנחנו מחויבים לוודא שאנחנו עושים את המיטב כדי לתקן תקלות ולדאוג לנוסעים שלנו ובמידת הצורך גם להלין אותם. חשוב להבין שלא תמיד יש חלקי חילוף זמינים. זה קורה בחברות התעופה הגדולות בעולם. התלונות על כך שמבקשים מהנוסעים להישאר במטוס למשך זמן רב - אינן בגלל שאנחנו רוצים להטריד את הנוסע, אלא כי במקרה שמדובר בתקלת טכנית קצרה והטיסה יכולה בסופו של דבר להמריא, כל מה שנדרש הוא לסגור את דלתות המטוס ולהמריא. אנחנו מתנצלים על העיכוב המצער שנגרם לנוסעים וננסה לראות בעתיד כיצד ניתן למזער את אי-הנוחות והפגיעה בנוסעים. זה מה שאייר אינדיה ידועה בו וכך גם נמשיך לעשות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה