תיירות

דרמה בטיסה לישראל: הטייס קרס באוויר - זה מה שקרה למטוס

מטוס של חברת וויז אייר שעשה דרכו אתמול מלונדון לתל אביב, שב על עקבותיו לאחר שהטייס חש ברע. הנוסעים נאלצו להמתין לטיסה אחרת שתמריא רק היום
מערכת ice | 
חברת Wizz Air (צילום shutterstock)
הנוסעים בטיסות לואו קוסט רגילים לשינויים בלו"ז הטיסות, עיכובים ודחיות. אבל נוסעי טיסת וויז אייר מלונדון לישראל שהמריאו אתמול, לא תיארו לעצמם שבתוך זמן קצר המטוס ייאלץ לשוב על עקבותיו ולנחות חזרה בלונדון.
הסיבה לצעד הדרמטי, שנחשף אתמול על ידי שמעון יעיש ב"ישראל היום": הטייס חש ברע במהלך הטיסה, והעדיף לנחות במקום הקרוב ביותר מאשר להמשיך את הטיסה לכיוון ישראל. לאחר הנחיתה בלונדון, כאשר הנוסעים לא היו מודעים לדרמה באוויר, כרז הטייס לנוסעים והסביר להם כי מבחינתו זה היה הדבר הבטוח לעשות.
לנוסעים המאוכזבים התברר כי לא רק שחזרתם לארץ תתעכב, הרי שייאלצו להמתין לטיסה שתצא לישראל רק למחרת (יום שלישי), מה גם שמדובר בערב חג השבועות.
כזכור, רק בתחילת יוני שבו טיסות הלואו קוסט לטרמינל 1 בנתב"ג, לראשונה מאז נסגר בתחילת המלחמה. קודם לכן הודיעה חברת וויז אייר במפתיע על ביטול טיסות ליעדים פופולאריים מנתב"ג, וקדמה לה ריינאייר שעשתה זאת כבר בחודש מרץ. על פי נתוני רשות שדות התעופה, במהלך החודשים הקרובים צפויות לצאת מטרמינל 1 כ-1,200 טיסות וצפויים לעבור בו כ-200 אלף נוסעים מדי חודש.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה