תיירות

טיסות הלואו קוסט חוזרות לטרמינל 1 - אבל תשכחו מטיסה ב-100 שקל

ביום שני הקרוב ישוב לפעילות טרמינל 1 בנתב"ג שנסגר לפני שבעה חודשים עם תחילת המלחמה. יחד עימו ישובו לארץ חברות הלואו קוסט ובראשן וויז אייר וריינאייר. אבל המחירים, מסתבר, לא ישובו להיות זולים כפי שהורגלנו בעבר
מערכת ice | 
המראות מנתב"ג (צילום Magma Images)
טרמינל 1 בנתב"ג, שנסגר לפעילות מאז ה-7 לאוקטובר, ייפתח מחדש ביום שני הקרוב 27 למאי, בתחילה לטיסות לאילת וכעבור חמישה ימים (2 ליוני) גם לטיסות בינלאומיות. על פי נתוני רשות שדות התעופה, במהלך החודשים הקרובים צפויות לצאת מטרמינל 1 כ-1,200 טיסות וצפויים לעבור בו כ-200 אלף נוסעים מדי חודש. 
החברות הצפויות לפעול גם מטרמינל 1, נכון לעכשיו, הן אל על, ארקיע, ישראייר, וויז אייר, ריינאייר, טראנסאוויה פראנס ואיירזנה. את הנוסעים מישראל מעניינות בעיקר שתי חברות הלואו קוסט וויז אייר וריינאייר.

וויז אייר הודיעה במפתיע על ביטול טיסות ליעדים פופולאריים רק בתחילת בחודש, וריינאייר עשתה זאת כבר בחודש מרץ. כידוע, האגרה שמשלמות חברות התעופה על שימוש בטרמינל 3 גבוהה לעומת האגרה בטרמינל 1, וזו היתה אחת הסיבות לשיקול בביטולי הטיסות.
יחד עם זאת, למרות שובן של שתי החברות לארץ, התקווה של רבים מאיתנו לטיסות במחירים זולים של 100 עד 200 שקל ליעדים באירופה צפויה להתבדות. מבדיקת "ידיעות אחרונות" עולה כי מחירי הטיסות התייקרו במאות אחוזים לעומת השנה שעברה.
כך למשל, מחיר טיסה לפאפוס התייקר מ-121 שקל בשנה שעברה ל-343 שקל ביוני השנה, מחיר טיסה לוינה קפץ מ-259 שקל ל-846 שקל, וטיסה לבודפשט שעלתה 279 שקל ביוני שעבר, תעלה השנה 750 שקל. יחד עם זאת, זה עדיין זול מהטיסות הסדירות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה