תיירות

בשורה אדירה לישראלים: הטיסות הישירות ליעד האהוב חוזרות ובגדול

חברת התעופה Bluebird Airways החלה להפעיל קו ישיר מנתב"ג לאי קוס שביוון. קבוצת התיירות "קווי חופשה" תציע לתיירים חבילות נופש במחירים נוחים מסוג הכל כלול. מקווי חופשה נמסר: "נחנו שמחים לראות את הביקושים הגבוהים לחופשה בקוס לחודשי הקיץ וערוכים לתת מענה לכל ביקוש"
מערכת ice | 
נתב"ג (צילום shutterstock, פלאש 90/ משה שי)
חברת התעופה היוונית Bluebird Airways אשר חזרה לפעול בישראל כבר בחודש פברואר במקביל למלחמה, בבעלותה של קבוצת התיירות הישראלית "קווי חופשה", החלה היום (ראשון) את הפעלת הקו מנתב"ג לאי קוס, שהפך בשנים האחרונות לאחד מהאיים המבוקשים ביותר על ידי הישראלים. אז כמה תצטרכו לשלם עבור התענוג בקיץ הקרוב?
החברה משווקת חבילות הכוללות טיסה, העברות למלון וכן נציג ביעד במחיר שמתחיל ב-379 יורו (1540 שקל) לחופשה בין התאריכים ה-13-17.6, במלון "KIPRIOTIS VILLAGE" מסוג הכל כלול. מחודש יולי ועד סיום חגי תשרי יופעלו טיסות ימיות לאי על ידי החברה.
מקווי חופשה נמסר כי האי קוס הוא בחירה אולטימטיבית עבור משפחות ישראלית המחפשות חופשת  VALUE FOR MONE, כלומר, כזו שווה את המחיר. עוד נכתב: "האי משלב את היופי של יוון עם ריזורטים מהטובים ביוון. אנחנו שמחים לראות את הביקושים הגבוהים לחופשה בקוס לחודשי הקיץ וערוכים לתת מענה לכל ביקוש באמצעות הגברת הטיסות של Bluebird Airways ליעד".
נזכיר כי בשבוע שעבר חברת "אשת טורס" הודיעה כי היא מתחילה להפעיל טיסות ישירות באמצעות חברות התעופה נאוס וקורנדון איירליינס, לבירת מונטנגרו - פודגוריצה. הטיסות יופעלו החל מה-16.6.2024, אז תפעיל החברה שלוש טיסות ישירות בשבוע בימי ראשון, רביעי וחמישי, וטיסה שבועית לעיירת החוף טיווט בימי שני ורביעי.

אז לאן תטוסו בקיץ הקרוב? (קרדיט: סוכנות הנסיעות "קווי חופשה")
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה