תיירות

עוקץ הכרטיסים הדיגיטליים נחשף: השתמש בברקוד של אחר ועלה למטוס

חשוד בנמל תעופה בארצות הברית נכנס בפשטות לתוך המטוס, לאחר שצילם במכשיר הטלפון הסלולרי שלו כרטיס עלייה למטוס של נוסע אחר. זייפן כרטיס הטיסה יצא מתא השירותים והחל לחפש לו מקום ישיבה. אלא שאז, להפתעתו, גילה החשוד שהטיסה מלאה עד אפס מקום. בסופו של דבר הוא נעצר, והצדק יצא לאור
מערכת ice | 
כרטיס טיסה (צילום freepik)
המעבר מכרטיסי טיסה מודפסים לדיגיטליים עשוי לכאורה להפוך לפרצה הקוראת לגנב. אמש (חמישי) תועד חשוד בשדה תעופה במצלמות האבטחה בשדה התעופה בארצות הברית כשהוא מצלם במכשיר הטלפון הסלולרי האישי שלו כרטיס עלייה למטוס של נוסע אחר, ובכך עליה אליו בלי לשלם. 
על פי הפרסום ב-mako, החשוד צילם את הכרטיס והתקדם באין מפריע אל שער ההמראה. הוא תועד כשהוא מעביר את הכרטיס שצילם ונכנס בפשטות אל תוך המטוס. החשוד לא הסתפק בכך, והוא גם נצפה לוחץ את ידו של הנוסע שבעזרתו הערים על המערכת הדיגיטלית.
 
השיטה תוכננה ככל הנראה זמן רב לפני הטיסה: נכנס החשוד לתא השירותים בקדמת המטוס והמתין. הוא חיכה בסבלנות עד לנעילת דלתות המטוס ולניתוקו מהשרוול. רק לאחר שאלו קרו, זייפן כרטיס הטיסה יצא מתא השירותים והחל לחפש לו מקום ישיבה. אלא שאז, להפתעתו, גילה החשוד שהטיסה מלאה עד אפס מקום.
במטוס, שהיה כבר לקראת המראה, אחת הדיילות גילתה כי יש נוסע שעומד ללא מקום ישיבה וללא כרטיס טיסה. המטוס שב על עקבותיו, השרוול חובר והנוסעים נאלצו לספוג את העיכוב שגרמה להם אותה תרמית. החשוד נעצר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה