תיירות

עוקץ כרטיסי הטיסה בישראל נחשף: זו השיטה שאתם חייבים להכיר

עוקץ חדש על חשבון השוברים לטיסות של אל על: נוכלים מתחזים ברשתות החברתיות, מפרסמים שוברים לכרטיסי טיסה של אל על בסכום נמוך ממה שנקוב עליו, ונעלמים עם הכסף
מערכת ice | 
חברת תעופה-אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ משה שי)
מאז תחילת מלחמת "חרבות ברזל", חברות תעופה רבות מבטלות טיסות בהפתעה, ועל כן צריכות לשלם פיצויים ללקוחות. אחת מהן היא חברת התעופה אל על, שמציעה במקום כרטיסי הטיסה שבוטלו על ידה, או לחילופין טיסות שבוטלו על ידי הנוסעים, שובר לכרטיס טיסה עם הסכום בו הנוסע שילם עבור כרטיס.
כך למשל, אם רכשתם כרטיס טיסה בעלות של 4,000 שקל והטיסה בוטלה, תקבלו שובר לרכישת כרטיסי טיסה עם החברה לאן שתרצו בסכום הנקוב. אלא שעל פי דיווח היום (חמישי) של שמעון יעיש ב"ישראל היום", נראה שישנם נוכלים שמנצלים את השוברים הללו ועוקצים נוסעים אחרים בסכומים בלתי מבוטלים.
ישראלים רבים סוחרים בשוברים לכרטיסי הטיסה של אל על ברשתות החברתיות, וישנם נוכלים שמנצלים זאת. אז איך עובדת השיטה? אותם נוכלים מציעים שובר לכרטיס טיסה של אל על דרך הרשתות החברתיות דרך פרופילים מזויפים, בסכום נמוך מזה שנקוב עליו. וברגע שאתם מעבירים להם את הכסף בביט - הם נעלמים כלא היו.
כך למשל קרה לאדם שנעקץ ברשתות החברתיות על ידי אדם שהפעיל פרופיל מזויף ומכר דרכו שובר לכרטיס של אל על. אותו אדם מספר כי רכש שובר של אל על ששווה קצת יותר מ-4,000 שקל ה-4,000 שקל, העביר את הכסף בביט ומאז אותו נוכל נעלם לו כאילו בלעה אותו האדמה.
אדם נוסף מספר כי הוא נתקל במספר פרופילים מזויפים שכאלה ובמספר אנשים שנפגעו מאותה תרמית, שבדרך כלל העוקץ הזה נעשה בסכומים גבוהים של שוברים בסך 1,000 דולר ומעלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה