תיירות

זוועה בשדה התעופה: אדם נשאב לתוך מנוע - ומת לעיני הנוסעים

על פי דיווח הדיילי סטאר, אדם שזהותו טרם פורסמה, נשאב לתוך מנוע של מטוס אמבראר. הנוסעים ההמומים נחשפו לזוועה, ולמרבה הצער לא יכלו להושיט לו עזרה. המשטרה המקומית: "מתנהלת חקירה במטרה לנסות ולהבין את נסיבות האירוע"
מערכת ice |  1
מנוע מטוס (צילום shutterstock)
נמל התעופה סכיפהול באמסטרדם חווה השבוע את אחד האירועים הקשים בתולדותיו. על פי דיווח הדיילי סטאר, אדם שזהותו טרם פורסמה, נשאב לתוך מנוע של מטוס אמבראר, של חברת קלמ סיטיהופר. הנוסעים ההמומים נחשפו לזוועה, ולמרבה הצער לא יכלו להושיט לו עזרה.
בשלב זה, עדיין לא ברור אם האדם שקיפח את חייו בתקרית הוא נוסע או עובד נמל התעופה ההולנדי. על פי דיווח הסאן הבריטי, הטיסה הייתה אמורה להמריא מאמסטרדם לדנמרק וכמובן שנדחתה בשל האירוע הטראומטי. במשטרה המקומית התייחסו למקרה ופרסמו הצהרה.
"אירוע חריג התרחש היום בנמל התעופה סכיפהול, שבמהלכו אדם נשאב לתוך מנוע של מטוס ומת. ישנה חקירה במטרה לנסות ולהבין את נסיבות האירוע", עדכנה המשטרה המקומית. כשמנוע של מטוס נוסעים פועל בעוצמה גבוהה, הוא יכול לשאוב אליו חפצים כבדים ולמרבה הצער, כמו במקרה הזה, גם בני אדם. נהלים ברורים מתייחסים להפעלת מנועים בעוצמות שונות בנמלי התעופה במטרה למנוע מקרים שכאלו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה לא מרכיבים רשת על כונס המנוע.
    אידיוט 05/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לא מרכיבים רשת על כונס המנוע. גם מונע כניסת ציפורים למנוע.
    סגור